خبرگزاری پرسپولیس : رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال به سرمربی و کاپیتان‌های این تیم هدایایی را به رسم یادبود اهدا کرد.

علی لاریجانی پس از گفتگو با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای دقایقی به تماشای تمرین تیم ملی نشست و پس از آن در حضور نمایندگان رسانه‌‌های گروهی هدایایی به “کارلوس کی‌روش”، جواد نکونام و علی کریمی اهدا کرد.

ابتدا نکونام و علی کریمی در کنار زمین حاضر شده و به نمایندگی از سایر ملی پوشان که تمرینات آماده سازی را پیگیری می‌کردند هدایایی را از رئیس مجلس دریافت کردند.

دقایقی بعد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم هم در  کنار زمین حضور یافت و پس از گفتگویی کوتاه و دوستانه با لاریجانی هدیه‌ای را رئیس مجلس دریافت کرد.

ساعت 11:25 علی لاریجانی و همراهان محل تمرین را ترک کرده و با حضور در آکادمی ملی فوتبال ایران برای دقایقی نشستی را با مسئولان فدراسیون برگزار کردند.

 تمرین تیم ملی فوتبال که از ساعت 11 آغاز شده در دقایق اولیه تحت تاثیر بازدید لاریجانی از اردوی تیم ملی قرار گرفته بود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از شنیدن صحبت‌های لاریجانی با انرژی خاصی تمرین خود را آغاز کردند.

تمرین امروز تیم ملی یک میهمان ویژه دیگر هم داشت و آن بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بود.

محمودی درباره علت حضور خود در تمرین تیم ملی فوتبال گفت: من در تیم ملی چند دوست دارم و به خاطر آنها به این تمرین آمده بودم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درباره بازی حساس ایران و کره جنوبی که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود هم به ایسنا، گفت: بازی حساسی با کره داریم. امیدوارم که ملی‌پوشان با یک بازی هوشمندانه و قدرتمند کره جنوبی را شکست داده و راه صعود خود را به جام جهانی هموار کنند.

وی افزود: مردم ما آنقدر فهیم هستند که خودشان بدانند در چه زمانی باید از تیم ملی حمایت کند. امیدوارم که ورزشگاه آزادی روز سه‌شنبه پر شود و تیم ملی با تشویق‌های بی‌امان مردم کره جنوبی را شکست دهد. بازی با لبنان یک حادثه بود و در فوتبال از این اتفاقات زیاد می‌افتد اما داستان بازی با کره جنوبی تفاوت دارد و همه مردم در این بازی حمایت لازم را انجام خواهند داد.

همچنین مهرداد پولادی در دقایق اولیه تمرین با حضور در سالن بدنسازی به کار با وزنه پرداخت و سپس به تمرین گروهی بازیکنان ملحق شد.

حرف‌های فوتبالی رییس‌مجلس

 علی لاریجانی اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال نباید از انتقاد رسانه‌ها دلگیر شوند چرا که ادبیات رسانه‌ها انتقادی است اما آنها به دنبال موفقیت تیم ملی هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی، که در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال در کمپ تیم‌های ملی سخن می‌گفت، اظهار داشت: موفقیت تیم ملی می‌تواند باعث تقویت روحیه ملی باشد و نقش مهمی در افزایش روحیه ملی داشته باشد.

وی افزود: شما سرمایه‌های ملی ما هستید و ما برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین طی بازدید خود از اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: لحظاتی که در خدمت شما بودم لحظات شیرینی برای من بود و امیدوارم که در مسابقات جهانی موفق و سربلند باشید و بدانید که تلاش شما در افزایش روحیه ملی بسیار مهم است.

لاریجانی افزود:‌ در شرایطی که بسیاری از کشورها به دنبال تحقیر ایران هستند شما می‌توانید ظرفیت همبستگی و ارتقای روحیه ملی را با موفقیت‌های خود فراهم کنید چرا که کار شما نوعی ظرفیت‌سازی برای ایجاد این روحیه در جامعه است.

جلسه لاریجانی با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال

 رییس مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال ایران به سالن جلسات آکادمی ملی فوتبال رفت و با رییس فدراسیون فوتبال جلسه گذاشت.

علی لاریجانی پس از آنکه با بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال ایران دیدار و گفت‌وگو کرد به ساختمان آکادمی ملی فوتبال رفت و در آنجا جلسه‌ای را با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان برگزار کرد. در این جلسه مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون و رسولی نژاد معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان هم حضور دارند.

این جلسه حدود نیم ساعت و تا اذان ظهر به افق تهران ادامه داشت.

پس از خروج لاریجانی از محل تمرین مسئولان حراست مجموعه از تمامی خبرنگاران و افراد متفرقه خواستند تا در کنار تمرین‌های تیم ملی نباشند چون قرار است پشت درهای بسته تمرین کند.

محمد عباسی که به دلیل تاخیر در ورودش نتوانسته بود لاریجانی را در زمان بازدید از اردوی تیمهای ملی فوتسال و فوتبال همراهی کند، به سالن آکادمی رفت و منتظر ماند و پس از شروع جلسه رییس مجلس با کفاشیان به جمع آنها اضافه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)