پنجشنبه 17 اردیبهشت(17:49) 

مرجع خبری پرسپولیس : حالا که صعودتیم پرسپولیس ایرانن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آُسیا قطعی شده هفته آخر امرحله گروهی این مسابقات صحنه ی انتخاب حریف مرحله ی حذفی برای سرخ های پایتخت خواهد بود. بی تردید الاتحاد  عربستان حتی اگر سرگروهی را از کف بدهد حریف دشوارتری در مرحله حذفی است.

پرسپولیس تهران تنها تیم ایرانی حاضر در مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که الشباب در بازی چهارشنبه شب گروه B توانست 1-0 الغرافه قطر را شکست دهد و حریف را از ادامه رقابت ها حذف کند.

حالا الشباب 7 امتیازی شده و با سه امتیاز بیشتر از پرسپولیس تهران در انتظار دیدار با رقیب در تهران است تا تکلیف تیم اول و دوم گروه مشخص شود. قرمزها بعد از نتایج ضعیف لیگ با موفقیت در جام حذفی و بازی آخر در لیگ قهرمانان می توانند ، فصل را با خوشحالی تمام کنند ، گرچه شایعات مربوط به حضور علی دایی جو تازه آرام شده پرسپولیس را به هم ریخته است.

دراین شرایط  وینگادا در انتظار بازی الاتحاد ام صلال در روز آخر  گروه  سوم است که تکلیف سرگروهی را روشن می کند. بی تردید الاتحاد حتی اگر سرگروهی را از کف بدهد حریف دشوارتری در مرحله حذفی است.

باتوجه به اینکه بازی پرسپولیس – الشباب یک روز دیرتر از این بازی انجام می شود ، حق انتخاب با قرمزهای تهران است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)