مرجع خبری پرسپولیس : هفته نخست ليگ برتر فوتبال ايران با انجام ‪۹‬بازي و با ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و سپاهان اصفهان به پايان رسيد در اين هفته ‪ ۲۴‬گل از خط دروازه‌ها گذشت و ‪ ۶‬برد و ‪ ۳‬تساوي براي تيم‌هاي ليگ برتر فوتبال ثبت شد.

درخصوص عملكرد تيم‌ها درهفته اول ليگ برتر و همچنين انتخاب بهترين بازي نظر چند تن از كارشناسان فوتبال كشور را جويا شديم كه حاصل اين گفت و گو ها در ادامه مي‌آيد:
پنجعلي: ديدار پرسپوليس – مس كرمان بهترين بازي هفته بود

سرگروه اسبق تيم ملي فوتبال كشورمان درخصوص ديدارهاي هفته نخست ليگ برتر گفت: با اين كه تيم‌ها به تازگي از دوران بدنسازي خارج شده و همچنان دچار مشكلاتي هستند اما بازي‌هاي خوبي را از تيم‌ها درهفته نخست ليگ برتر شاهد بوديم.

محمد پنجعلي با اشاره به اينكه بازيكنان از هفته سوم -چهارم تازه به آمادگي بدني صد در صدي مي‌رسند، افزود: با اين حال بازيكنان درهفته اول با قدرت فوتبال بازي كردند اما براي مشاهده رقابت‌هاي زيباتر همچنان بايد منتظر بمانيم.

مسوول سابق تيم‌هاي پايه پرسپوليس درخصوص نتايج ديدارهاي هفته اول ليگ برتر نيز اظهار داشت:
نتايج بعضي از ديدارها قابل پيش بيني نبود اما نتايج غالب بازي‌ها را مي‌شد حدس زد.

وي دراين مورد به شكست تيم‌هاي پيكان قزوين برابر مقاومت شهيد سپاسي و باخت سنگين ‪ ۳‬برصفر سايپاي كرج از تيم ذوب آهن اشاره كرد و افزود: كسب اين نتايج قابل پيش بيني نبود اما اين مساله اتفاق افتاد.

به اعتقاد پنجعلي بهترين بازي هفته نخست ليگ برتر ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس بود و اين بازي در عين حالي كه ‪ ۶‬گل داشت به لحاظ كارهاي تاكتيكي هم قابل تامل بود.

*معيني، بازي راه آهن شهرري- فولاد خوزستان را بهترين بازي هفته خواند

عضو كميته فني باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال درخصوص ديدارهاي هفته اول ليگ برتر گفت:هرچند كادر فني اكثر تيم‌ها هنوز به تركيب اصلي خود نرسيده اند اما بازي‌هاي بدي نبود برخي از تيم‌ها آماده تر از بقيه بودند .

مسعود معينيدراين ارتباط به تيم ذوب آهن اشاره كرد و افزود: تيم فوتبال ذوب آهن به دليل حفظ تركيب اصلي سال گذشته خود به نسبت تيم‌هاي ديگر هماهنگ تر نشان داد.

وي همچنين سپاهان اصفهان را نيز تيمي خوب توصيف كرد و افزود: سپاهان مهره هاي بسيار خوبي را در سال جاري به خدمت گرفته اما بازيكنان تيم هنوز نتوانسته‌اند برنامه‌هاي كادر فني را به درستي در زمين به نمايش بگذارند.

اين كارشناس فوتبال درخصوص ديدار استقلال تهران – سپاهان اصفهان نيز گفت:
انگيزه بچه‌هاي استقلال با توجه به اتفاقات و حاشيه‌هاي قبل از اين بازي بسيار بالا رفته بود و همين مساله باعث شد تا بازيكنان ما ضمن جنگ رواني، بازي خوبي را به نمايش بگذارند.

معيني همچنين در مورد تيم‌هاي صعود كرده از ليگ دسته يك به ليگ برتر نيز گفت: تيم‌هاي استيل آذين و شاهين بوشهر درنتيجه‌گيري موفق عمل كردند اما معتقدم شاهين بوشهر و تراكتورسازي تبريز بايد از قالب سال گذشته خود خارج شوند.

وي دراين مورد به عملكرد فراز كمال وند اشاره كرد و افزود: كمالوند مربي خوبي است و طي سال‌هاي اخير تيم‌هايي را از دسته يك به ليگ برتر آورده است اما اين مربي بايد بداند رقابت‌ها در ليگ برتر با ليگ دسته يك تفاوت هاي عمده دارد.

به اعتقاد معيني بازي تيم راه آهن شهرري مقابل فولاد خوزستان به دليل منطقي و هوشيارانه بازي كردن بازيكنان تيم راه آهن، بهترين بازي هفته بود وي درخصوص تيم راه آهن نيز گفت: راه آهن مربي خيلي خوبي جذب كرده كه با اين تيم خوب كار مي‌كند به طور حتم از اين تيم در هفته‌هاي بعد بيشتر خواهيم شنيد.

*نامجو مطلق: بدون ترديد ديدارپرسپوليس برابر مس كرمان بهترين بازي هفته بود

سرگروه اسبق تيم استقلال تهران درخصوص ديدارهاي هفته نخست ليگ برتر به ايرنا،گفت:به نظر من بازي‌هاي هفته اول خوب بود هرچند تيم‌ها به دليل مشكلات ابتدايي آغاز فصل همانند ناهماهنگي و خستگي دوران بدنسازي هنوزدرشرايط ايده آل قرار نداشتند.

به گفته مجيد نامجو مطلق با اين حال و طبق سنوات گذشته نبايد شاهد بازي هاي زيبايي در هفته‌هاي اول ليگ باشيم ولي خوشبختانه ليگ شروع خوبي داشت و تقريبا تمام بازي‌ها از كيفيت خوبي برخوردار بود.

بازيكن اسبق تيم ملي، استقلال و پرسپولیس، ديدار پرسپوليس برابر مس كرمان را بهترين بازي اين هفته خواند و افزود:اين بازي علاوه بر كارهاي تاكتيكي گل‌هاي زيبايي هم داشت كه بر هيجان آن افزود.

وي افزود:تيم پرسپوليس با اين كه چند مهره كارساز خود را دراختيار نداشت اما نشان داد كه از همين ابتداي ليگ، مدعي قهرماني است.

نامجو مطلق درادامه به بازي خوب بازيكنان تيم ذوب آهن اشاره كرد وافزود:
بازيكنان تيم ذوب آهن اهداف تاكتيكي و فرامين مربي خود را به نحو احسن در زمين پياده كردند و خود را به عنوان مدعي قهرماني مطرح نمودند.

وي درعين حال از بازي ضعيف تيم سايپا انتقاد كرد و افزود: شاگردان مايلي كهن بازي ضعيفي را به نمايش گذاشتند و اگر به همين ترتيب ادامه دهند به طور حتم در ادامه مسابقات با مشكل روبه رو مي‌شوند.

نامجو مطلق همچنين نتيجه بازي پيكان و باخت درخانه را دور از انتظار عنوان كرد و افزود: متاسفانه مسوولان تيم پيكان بدون دليل دست به تغيير سرمربي زدند چرا كه مدير روستا پيكان را به يك تيم مدعي تبديل كرده بود و اين جا به جايي منطقي به نظر نمي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)