مرجع خبری پرسپولیس : در مهم ترین مسابقات هفته اول لیگ پرسپولیس و ذوب آهن برابر ملوان و راه آهن به تساوی دست یافتند قلعه نویی در تبریز شکست خورد و سایپا و صبا تنها برندگان روز اول بودند

 

ديدار تيم‌هاي سايپا البرز و مس سرچشمه از هفته نخست ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 در ورزشگاه انقلاب كرج آغاز شد كه اين بازي در پايان با برتري 3 بر يك شاگردان مجيد صالح در سايپا همراه بود.

 

 

براي سايپا در اين ديدار كريم انصاري‌فر در دقايق 47 و 2+90 ومهدي خيري در دقيقه 73 گلزني كردند و تك گل مس سرچشمه را علي سامره در دقيقه 81 وارد دروازه سايپا كرد.

 

تساوی داماش و نفت بدون گل

 

ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و صنعت نفت آبادان  از ساعت 22 در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار شد و در پايان با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه پيدا كرد تا شاگردان غلامحسين پيرواني و مهدي دينورزاده در هفته نخست امتيازات را بين خود تقسيم كنند.

 

شکست قلعه نویی با تراکتور از صبا در تبریز

در یکی دیگر از دیدارهای هفته اول  تراكتورسازي با هدايت امير قلعه نوعي در تبريز برابر صباي قم شكست خورد. ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و صباي قم از ساعت 22 و 6 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز و بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

اين مسابقه در پايان با نتيجه 3 بر 2 به سود شاگردان عبدالله ويسي خاتمه پيدا کرد. گل‌هاي اين مسابقه را رسول برشي در دقيقه 23، محسن بيات در دقيقه 45 و رضا عنايتي در دقيقه 78 (پنالتي)براي صبا و محمدحسن ابراهيمي در دقيقه 27(پنالتي) و فرزاد آشوبي در دقيقه 65 براي تراکتورسازي به ثمر رساندند.
راه آهن در دقیقه نود از شکست گریخت

تيم فوتبال راه آهن در دقيقه 90 از شکست گريخت و به تساوي برابر ذوب آهن رسيد. ديدار دو تيم راه آهن و ذوب آهن اصفهان از ساعت 22 در ورزشگاه اکباتان و در حضور 1600 تماشاگر برگزار شد.
حسين کاظمي در دقيقه 15 ( گل به خودي)، ايگور کاسترو در دقيقه 83 براي ذوب آهن گلزني کردند.اميد عالي شاه در دقيقه 60 و عليرضا عباسفرد در دقيقه 90 گل‌هاي راه آهن را به ثمر رساندند. تا بازي با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان برسد.
تساوی بدون گل جنوبی ها
ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و شاهين بوشهر در هفته اول ليگ برتر با تساوي بدون گل به پايان رسيد. دربي جنوب ايران در پايان نيمه اول با نتيجه تساوي بدون گل پايان يافت و در نيمه دوم نيز 2 تيم با نمايش کسل‌کننده نتوانستند دروازه يکديگر را باز کنند و در پايان امتيازها را بين هم تقسيم کردند.
فجرسپاسي و نفت به تساوي بدون گل دست يافتند

ديدار تيم‌هاي فوتبال فجرسپاسي و نفت تهران در هفته اول ليگ برتر با تساوي بدون گل خاتمه يافت. ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و نفت تهران از هفته اول ليگ برتر از ساعت 22 در ورزشگاه حافظيه شيراز با حضور حدود 7 هزار تماشاگر برگزار شد و  در پايان اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت.

 

مس كرمان و شهرداري تبريز به تساوي رضايت دادند

ديدار تيم‌هاي مس کرمان و شهرداري تبريز با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.ديدار تيم‌هاي مس کرمان و شهرداري تبريز از هفته نخست ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 در وزشگاه شهيد باهنر کرمان آغاز شد که اين بازي در پايان با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

براي مس کرمان فرزاد حسين‌خاني در دقيقه 62 از روي نقطه پنالتي گلزني کرد و گل شهرداري تبريز را نيز سعيد دقيقي در دقيقه 41 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

 

نتایج کامل روز اول هفته اول :

 

فجر سپاسي صفر – نفت تهران صفر

سايپا 3 – مس سرچشمه يك

تراكتورسازي 2- صباي قم 3

راه‌آهن2- ذوب آهن2

داماش صفر- نفت تهران صفر

فولاد صفر- شاهين صفر

مس يك- شهرداري تبريز يك

پرسپولیس یک –  ملوان یک

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)