پرسپولیس نیوز: در هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال بدون سرمربی مقابل پیکان متوقف شد ولی همچنان صدرنشین باقی ماند.

تیم استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در حالیکه استراماچونی را نداشت به این مساوی رسید و با ۲۶ امتیاز همچنان میراث سرمربی ایتالیایی خود را حفظ کرد و بعد از دقیقه ۹۴ گل خورد اما با تعداد بازی بیشتر در صدر جدول باقی بماند. پیکان هم در روزی که میزبان بود در ورزشگاه خانگی میهمانش یک امتیاز با ارزش گرفت و با ۱۳ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

ذوب آهن ۲-۰ نساجی

تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در خانه تیم نساجی را با ۲ گل شکست دهد.
از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر و با برد تیم ذوب آهن به پایان رسید.

فولاد ۱ – ۰ پارس جنوبی

تیم فوتبال فولاد موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم پیروز شود.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و پارس جنوبی جم در نیمه اول با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.ایوب والی در دقیقه ۱۲ تک گل این بازی را در نیمه اول به ثمر رساند. در نیمه دوم گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و در نهایت فولاد موفق شد این بازی را با برد پشت سر بگذارد.

ماشین سازی ۲-۰ تراکتورسازی

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و تراکتور تبریز با پیروزی شاگردان خطیبی خاتمه پیدا کرد.

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و تراکتور در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه بنیان‌دنیزل مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود ماشین‌سازی خاتمه پیدا کرد.

شهر خودرو ۱-۱ سپاهان

تیم‌‌های شهرخودرو و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به تساوی رضایت دادند.
تیم‌‌های شهرخودرو و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در حضور بیش از ۱۲ هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)