پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اجازه برانکو و هماهنگی باشگاه به کانادا سفر خواهم کرد تا علاوه بر مداوای مصدومیتم، بعد از یکسال در کنار خانواده ام باشم.

«آدام همتی» برای فینال جام حذفی هم یکی از غایبان پرسپولیس خواهد بود.

همتی با اشاره به غیبتش در دیدار فینال گفت: با اجازه برانکو و هماهنگی باشگاه به کانادا خواهم رفت تا علاوه بر پیگیری کارهای درمانم در این کشور پس از یکسال در کنار خانواده ام باشم.

وی افزود: من در کانادا بزرگ شدم و خانواده ام در این کشور هستند. تمام نفرات خارجی در سال چند بار به کشورشان سفر می‌کنند اما من یک فصل کامل در ایران بودم. به همین خاطر چند وقت پیش از برانکو خواستم تا برای سفرم به کانادا زمانی را مشخص کند. او هم تاریخ دوازدهم خرداد را اعلام کرد. پس از آن بود که برنامه سازمان لیگ و زمان برگزاری فینال جام حذفی با تغییراتی مواجه شد و درست با زمان سفر من همزمان شد.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: قیمت بلیت‌ها هم به شدت گران بود و امکان تغییر زمان آن هم وجود نداشت. علاوه بر این موضوع مصدوم هم بودم و قادر نبودم که در فهرست تیم برای بازی فینال باشم به همین خاطر با هماهنگی برانکو و اجازه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فردا (یکشنبه) به کانادا سفر خواهم کرد.

همتی در پایان اضافه کرد: پرسپولیس امسال سومین قهرمانی اش را گرفت و امیدوارم با کسب جام حذفی به بهترین شکل ممکن فصل برای ما به اتمام برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)