خبرگزاری پرسپولیس : قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس و همراه اول به امضا رسید.

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی با شرکت همراه اول قرارداد همکاری امضا کرد.

این قرارداد در سالن شماره 7 نمایشگاه بین‌المللی امضاء شد.

بعد از امضای قرارداد، صدوقی مدیرعامل همراه اول گفت: بدون شک همراه اول که از چندی قبل نسبت به دادن خدمات به هواداران پرسپولیس به صورت آزمایشی اقدام کرد، حدود 5میلیون فوتبالی را زیر پوشش قرار داد. در حال حاضر 150هزار هوادار فوتبال زیر مجموعه همراه اول تسهیلات می‌گیرند. انشالله با عضوگیری از پرسپولیسی‌ها، با شرایط خاص بتوانیم این موضوع را چند برابر کنیم.

وی افزود: دعا می‌کنیم پرسپولیس از امروز تمام بازی‌های خود را ببرد، بعد از هر برد پرسپولیس به کلیه هواداران زیرمجموعه 15دقیقه مکالمه رایگان و سی پیامک هدیه خواهیم داد و انشالله از این به بعد علاقه‌مندان به پرسپولیس با پیامک به شماره 8040 می‌توانند عضو ما شوند. البته در صورتی که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود هدایای ویژه‌ای فقط با سه هزار تومان در یک نیم فصل به هواداران خواهیم داد.

رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این باره گفت: این درآمدزایی به نوعی کمک به باشگاه پرسپولیس است. انشالله به زودی سیم‌کارت‌های پرسپولیس را برای هواداران خون گرم خودمان به فروش می‌رسانیم. هواداران می‌توانند با خرید این سیم‌کارت‌ها به ما کمک کنند، حتی ما این دفتر را آماده کرده‌ایم که هواداران ما با پیامک به شماره 8040 کارت‌های هواداری خود را به صورت اقساط بخرند. یعنی با قبض موبایل که به باشگاه نیز کمک شود.

این کارتها سرویس‌های رایگانی نیز دارد که به هواداران اختصاص پیدا می‌کند.

هواداران پرسپولیس در صورتی که این کارتهای هدیه را بخرند با مزایایی شامل آوای انتظار، 30پیامک رایگان، ارسال اخبار روزانه، مسابقه پیش‌بینی نتایج و سایر موارد سرویس‌دهی خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)