مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي اولين خريد پرسپوليس براي فصل آينده بود. خريدي كه ظاهرا هر سه گزينه مربيگري روي آن نظر داشتند و باشگاه هم به تبع اين اشتراك نظر في‌الفور اقدام به عقد قرارداد با اين بازيكن كرد.

 

علي كريمي اما اولويت پرسپوليس نبود چرا كه يكي از 9 بازيكني كه با پرسپوليس قرارداد دارند در همان پستي بازي مي‌كند كه علي كريمي در آن حضور دارد و به نوعي دو نفر هم پستي به حساب مي‌آيند.

 

محمد نوري كه اتفاقا يكي از بهترين‌هاي پرسپوليس در فصل گذشته بوده و بيشترين گل را براي سرخ‌ها در ليگ زده در هافبك تهاجمي مهره كارگشايي است و ماندن او در تيم سال آينده ثابت مي‌كند خريد علي كريمي جزو اولويت‌هاي پرسپوليس نبود. با این حال جادوگر آنقدر بزرگ هست که برای حضور دوباره اش در پرسپولیس تردیدی به دل کسی راه پیدا نکند.

حالا كه ظاهرا يكي از شش سهميه ليگ برتري پرسپوليس پر شده، بسياري از دلسوزان اين تيم به فكر آن هستند كه نقطه ضعف‌هاي اصلي تيم در كجاست و چگونه مي‌توان آنها را برطرف كرد.

 

بدون شك گزينه نهايي سرمربيگري پرسپوليس براي بر طرف كردن اين نقاط ضعف، با توجه به نفراتي كه قرارداد ندارند و بايد از تيم جدا شوند، ليست نفرات درخواستي‌اش را به باشگاه مي‌دهد اما مشخصا مي‌توان در مورد پست نفرات درخواستي سرمربي قطعي تيم گمانه‌زني كرد.

پرسپوليس 5 گزينه ليگ برتري باقيمانده‌اش را احتمالا با جذب يك درواز‌ه‌بان، يك مدافع مياني، يك مدافع چپ، يك هافبك تدافعي و يك مهاجم ششدانگ پر خواهد كرد. البته با توجه به جدايي نفراتي كه قراردادشان تمام شده و اينكه چه كساني در تيم ماندني خواهند شد احتمالا يكي دو تغيير در اين پست‌ها به وجود خواهد آمد اما چيزي كه مسلم است اينكه پرسپوليس براي حضور قدرتمند در ليگ، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي نياز به جذب مهره ششدانگ در 3 پست حياتي دروازه‌بان، مدافع مياني و مهاجم دارد ضمن اينكه همه شاهدند تيم فصل گذشته از فقدان هافبك دفاعي و مدافع چپ ايده‌آل هم رنج مي‌برد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)