مرجع خبری پرسپولیس :  مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در چند خط، به روایت مرجع خبری…

دايي پيگير وضعيت ملي‌پوشان
سرمربي پرسپوليس از يحيوي خواست تا با تماس با ملي‌پوشان تيمش، پيگير وضعيت آنها باشد كه مربي گلرها هم اين كار را انجام داد و از وضعيت خوب مهدي نوري و عليرضا حقيقي به دايي گزارش داد. نوري و حقيقي تنها ملي‌پوشان پرسپوليسي مسابقات غرب آسيا هستند كه ظاهرا به لحاظ آمادگي در وضعيت خوبي به‌سر مي‌برند.

موافقت با استراحت يكروزه
سرمربي پرسپوليس با درخواست تعطيلي يكروزه از سوي بازيكنانش موافقت كرد. علي دايي كه تمرين‌هاي فشرده و سنگيني را براي تيم در نظر گرفته از سوي بازيكنانش با درخواست يكروزه براي استراحت مواجه شد كه با آن موافقت كرد.

  

به اين ترتيب قرار است بعد از اردوي كيش، پرسپوليسي‌ها يك روز را استراحت كنند و از شنبه تمرين‌هايشان را در تهران از سر بگيرند.

 

كميته استيناف پرسپوليس دوشنبه تشكيل جلسه مي‌دهد
بعد از اينكه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس تشكيل جلسه داد و براي اكبري و شيري جريمه مالي در نظر گرفت، اين 2 بازيكن نسبت به رأي اعتراض كردند تا جريمه‌شان كمتر شود. بر اين اساس قرار است كميته استيناف باشگاه پرسپوليس دوشنبه هفته آينده تشكيل جلسه دهد تا به اعتراض اكبري و شيري رسيدگي كند.

 

تمرين‌هاي ويژه براي گل زدن
تمرين‌هاي ويژه پرسپوليس براي گل زدن از دوشنبه تا پنج‌شنبه در كيش انجام مي‌شود. طبق برنامه تمريني كه كادر فني پرسپوليس براي تيم در نظر گرفته، قرار است از دوشنبه تا پنج‌شنبه تمرين‌هاي ويژه‌اي براي گل زدن، شروع مجدد، ضربات ايستگاهي و ريباندها انجام شود تا مشكل گل زدن تيم را حل كنند. پرسپوليس در بازي‌هاي اخير ليگ، موقعيت‌هاي خوبي براي گلزني به‌دست آورده اما بيشتر آنها گل نمي‌شد تا كادر فني به‌دنبال برطرف كردن اين مشكل باشد.

 

علي آقا از باقري مشورت مي‌گيرد
دايي كه به كريم باقري علاقه ويژه‌اي دارد، در اردوي كيش به‌عنوان بزرگتر تيم و بازيكن باتجربه از او مشورت مي‌گيرد تا تيم تمرين‌هاي بهتري را پشت سر بگذارد. سرمربي پرسپوليس پيش از اين در موارد مختلفي هم از باقري مشورت گرفته بود.

 

سرمربي سرخ ها به دنبال برطرف كردن مشكل محمد
دايي كه فكر مي‌كند عليرضا محمد كمي بي‌انگيزه و بي‌روحيه شده، در اردوي كيش با او جلسات كوتاهي برگزار مي‌كند تا با صحبت با اين بازيكن، مشكل روحي- رواني محمد را برطرف كند. سرمربي پرسپوليس ديروز در صحبتي كه با هافبك سرعتي خود داشت به او گفت اگر در 2 بازي آينده خوب كار كند، احتمال دعوت شدن‌اش به تيم ملي زياد خواهد شد.

 

تياگو از امروز با پرسپوليسي‌ها
تياگو كه با گرفتن مرخصي از باشگاه براي گذراندن تعطيلات 5 روزه به كشورش برزيل رفته بود، ديشب به تهران برگشت و از امروز به كيش مي‌رود تا در تمرين‌هاي بعدازظهر تيم حضور پيدا كند. هافبك برزيلي پرسپوليس قرار است با پرواز ساعت 16:30 تهران به جزيره كيش برود تا در تمرين عصر حاضر شود.

جلسات آناليز به صبح موكول شد
پرسپوليسي‌ها كه از شنبه گذشته به كيش رفتند معمولا جلسات آناليز تمرين را بعدازظهر برگزار مي‌كردند كه طبق خواسته دايي قرار است از اين پس جلسات آناليز صبح برگزار شود. به اين ترتيب همه بازيكنان بايد ساعت 9 صبح در لابي هتل شايگان حضور پيدا كنند تا جلسات آناليز برگزار شود.

 

پايه‌هاي پرسپوليس به دنبال حضوري قدرتمندانه
تيم‌هاي پايه پرسپوليس كه تمرين‌هاي پيش فصل خود را انجام مي‌دهند، قصد دارند با انجام ديدارهاي تداركاتي خوب، خود را آماده حضوري قدرتمندانه كنند. بعد از پيروزي‌هاي خوبي كه تيم اميد پرسپوليس در بازي‌هاي تداركاتي اراك به‌دست آورد، تيم نونهالان اين باشگاه به مصاف عقاب رفت و توانست حريف خود را 3- صفر شكست دهد. تيم جوانان پرسپوليس هم امروز با شاهين بازي دوستانه انجام مي‌دهد و فردا به مصاف پاراك مي‌رود.

 

كيميا ، اسپانسر پرسپوليس در كيش
شركت هواپيمايي كيميا اسپانسر اردوهاي پرسپوليس در اين فصل خواهد بود. شركت هواپيمايي كيميا كه از اردوي كيش اسپانسر پرسپوليس شده، قرار است از اين پس از همه اردوهاي قرمزپوشان در اين فصل حمايت مالي كند. اين شركت هواپيمايي اولين اسپانسر اردويي پرسپوليس است.

 

 سپاهان جایگزین پرسپولیس می شود

اردوي پرسپوليس روز جمعه در جزيره كيش به پايان مي‌ رسد و با اعلام مسئولان منطقه آزاد سپاهان جايگزين پرسپوليس براي تشكيل اردويي 4 روزه خواهد شد.


جلوگیری از حضور لیدرها در اطراف تیم

مسئولان باشگاه پرسپوليس براي رفاه حال بازيكنان تدابير ويژه اي انديشه اند و از حضور افراد متفرقه و برخي از ليدرها در اطراف تيم جلوگيري كرده اند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)