مرجع خبری پرسپولیس : تازه ترین خبرهای باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

انصاری فرد بدهی وینگادا را تکذیب کرد

عباس انصاري‌فرد مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس، وجود بند در قرارداد نلو وينگادا را تكذيب كرد.ظاهرا در شكايتي كه وينگادا به فيفا برده مدعي شده به جز طلب 230 هزار دلاري، مبلغ 140 هزار دلار ديگر هم از باشگاه پرسپوليس طلب دارد كه اين مساله تكذيب شد. مسوولان پرسپوليس كه احتمال مي‌دادند انصاري‌فرد در جريان طلب 140 هزار دلاري قرار دارد، با مديرعامل سابق پرسپوليس در اين مورد صحبت كردند كه اين مساله تكذيب شد و انصاري‌فرد وجود چنين بندي در قرارداد وينگادا را رد كرد. 

 

کاپیتان هنوز تمرین نمی کند

كريم باقري تا پايان هفته آينده تمرين‌هاي فيزيوتراپي را زير نظر دكتر زرينه ادامه مي‌دهد. باقري كه به دليل مصدوميت چند روزي را در كلينيك فيزيوتراپي مي‌كرد از ديروز فيزيوتراپي‌اش را زير نظر دكتر زرينه شروع كرد و تا پايان هفته بايد 14 جلسه فيزيوتراپي ، هر روز 2نوبت انجام دهد. پس از پايان اين دوره احتمالا كاپيتان پرسپوليسي‌ها به تمرين‌هاي گروهي برمي‌گردد.

 

مهلت تست گیری تیم های پایه تمدید شد

تست‌گيري تيم‌هاي پايه پرسپوليس به مدت 2 روز ديگر تمديد شد. از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد تست‌گيري تيم‌هاي پايه اين باشگاه كه قرار بود ديروز به پايان برسد، به مدت 2 روز ديگر تمديد شد و تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت. به اين ترتيب بازيكنان نوجوان و جوان مي‌توانند تا پنج‌شنبه با حضور در ورزشگاه شيرودي و شركت در تست‌گيري، شانس خود را براي عضويت در تيم‌هاي پايه پرسپوليس امتحان كنند.

 

فیلم بازی های سایپا به دست کادرفنی رسید

فيلم بازي سايپا مقابل صنعت نفت آبادان در اختيار كادر فني پرسپوليس قرار گرفت.سايپا كه حريف پرسپوليس در هفته سوم ليگ است پس از پيروزي مقابل صبا، در آخرين بازي خود به مصاف صنعت نفت رفت و شكست خورد كه فيلم اين بازي براي آناليز در اختيار كادر فني پرسپوليس قرار گرفت. فيلم بازي سايپا- صبا هم هفته گذشته مورد بررسي و آناليز قرار گرفته بود.

 

خبري از سكه صبايي‌ها نبود

برخلاف اظهار نظر مسوولان صبا در مورد اهداي سكه در تقدير از 6 پرسپوليسي، اين خبر از سوي تقدير شدگان تكذيب شد. پيش از بازي هفته قبل پرسپوليس مقابل صبا، مسوولان باشگاه قمي از 6 پرسپوليسي تقدير كردند و بعضي از مسوولان صبا معتقد بودند در اين مراسم به 6 پرسپوليسي تقدير شده، سكه اهدا شد اما ظاهرا خبري از سكه نبود و پرسپوليسي‌ها وجود سكه را تكذيب كردند و گفتند كه سكه‌اي در كار نبوده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)