مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری …

 
كم شدن پاداش تحت تاثير اعتراض‌ها
اعتراض نوروزي، شكوري و مولايي به مبلغ پاداش‌ها باعث شد كه كسي به خودروي 206 كه باشگاه قول داده بود فكر نكند. ظاهرا بعد از بررسي نوع پاداش قرار بود به نفرات اصلي يك خودروي 206 داده شود اما مشخص نشد به چه دليلي خودروي 206 به 12 ميليون تومان تبديل شد. اين درحالي است كه پايين‌ترين مدل خودروي 206 در حال حاضر چيزي حدود 15 ميليون تومان است كه با 12 ميليون فاصله دارد اما تبديل آن خودرو به 12 ميليون تومان هيچ اعتراضي را به‌دنبال نداشت.

 

بليت بگيريد، برويد تهران!
نتايج تست آمادگي جسماني بازيكنان پرسپوليس اصلا رضايت سرمربي اين تيم را جلب نكرد تا او در اردوي كيش تمرين‌هاي ويژه و فشرده‌اي را براي بازيكنان اين تيم در نظر بگيرد كه همين موضوع باعث اعتراض سرخ پوشان شده است.

 

 

از طرفي بازيكنان پرسپوليس از تمرين‌هاي فشرده بدنسازي در كيش ناراضي هستند و چند بار از طريق دستياران علي دايي اعتراض خود را به گوش سرمربي رسانده‌اند كه تمرين‌ها باعث خستگي مفرط‌شان شده است. علي دايي با آگاهي از نارضايتي بازيكنان تيمش در صحبتي كه در جريان تمرين با آنها داشته، گفته به دليل ناآماده بودن بدن‌هايشان بايد تمرين‌هاي ويژه بدنسازي انجام دهند. طبق گفته علي دايي هر بازيكني كه از انجام تمرين‌ها ناراضي است مي‌تواند بليت بازگشت به تهران را بگيرد و از اردو خارج شود.گفتني است بعد از اين صحبت‌هاي علي دايي بازيكنان ترجيح دادند ديگر به تمرين‌هاي سنگين اعتراض نكنند.

اين خبر در حالي منتشر مي‌شود كه محمدرضا مولايي مصرانه مي‌گويد نتايج تست بازيكنان پرسپوليس نسبت به تست‌هاي قبلي بسيار بهتر بوده و همه بازيكنان ركوردهاي قبلي خود را زده‌اند. حتي مولايي روز گذشته اعلام كرد نتايج تست چربي بازيكنان پرسپوليس هم نشان مي‌دهد آنها در شرايط خوب بدني به‌سر مي‌برند.

 

چهارشنبه، گرم‌ترين روز كيش با 98 درصد رطوبت!
روز گذشته يكي از خبرگزاري‌ها نوشت: «تمرين‌هاي فشرده و سنگين تيم پرسپوليس در جزيره كيش باعث شده تعدادي از بازيكنان اين تيم پس از پايان آخرين تمرين از شدت خستگي از حال بروند. علي دايي كه از شرايط آمادگي بازيكنان تيمش اصلا راضي نيست تمرين‌هاي فشرده‌اي را براي آنها در اردوي كيش در نظر گرفت. ظاهرا بعد از پايان آخرين تمرين سرخ پوشان در جزيره كيش تعدادي از آنها كه نتوانسته بودند فشار تمرين‌ها را تحمل كنند به دليل ضعف بدني از حال رفتند كه اين موضوع نارضايتي علي دايي را به دنبال داشت.»هرچند طبيعي است كه اين خبر را بازيكنان و اعضاي كادر فني پرسپوليس تاييد كنند اما ديروز اعلام شد رطوبت هواي كيش ديروز به 98 درصد رسيده كه اين در نوع خود خيره‌كننده بود. در ضمن ديروز گرم‌ترين روز كيش در طي مدت حضور پرسپوليسي‌ها در اين جزيره بود.

مصدوميت حقيقي برطرف شد
عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس كه به همراه تيم ملي در رقابت‌هاي غرب آسيا حضور يافته با رفع مصدوميت خود، به تمرين‌هاي گروهي تيم ملي اضافه شد. حقيقي طي تماسي كه با يحيوي مربي گلرهاي پرسپوليس داشت اعلام كرد مصدوميتش برطرف شده و از روز دوشنبه به تمرين‌هاي گروهي تيم ملي اضافه شده است. گفتني است؛ حقيقي پيش از اردوي تيم ملي دچار مصدوميت از ناحيه كشاله ران شده بود.

 
رضايي و نوروزي شنبه پا به توپ مي‌شوند
غلامرضا رضايي و هادي نوروزي صبح ديروز به صورت اختصاصي در كنار سواحل خليج فارس تمرين كردند. با اعلام پزشك پرسپوليس وضعيت رضايي و نوروزي در شرايط ايده‌‌آلي است و آنها تمرين‌هاي اختصاصي خود را دنبال مي‌كنند. اين 2 بازيكن صبح ديروز به مدت 60 دقيقه در كنار سواحل خليج فارس به تمرين‌هاي استقامتي و اختصاصي پرداختند. نوروزي و رضايي امروز صبح هم تمرين‌هاي خود را ادامه مي‌دهند و اگر مشكل خاصي پيش نيايد از روز شنبه هفته آينده در تهران پا به توپ خواهند شد. بعدازظهر ديروز اما از نوروزي و رضايي تست گرفته شد و نشانه‌هاي مثبتي از بهبودي آنها ديده شد. با اين‌حال از روز گذشته براي اين دو بازيكن سه نوبت تمرين مجزا در نظر گرفته شده است. اين دو مصدوم پرسپوليس كه اتفاقا دايي به بازگشت آنها حساسيت خاصي نشان مي‌دهد، صبح‌ها در ساحل مي‌دوند، بعدازظهرها در اتاق محل اقامت‌شان حركات تعادلي انجام مي‌دهند و عصرها در زمين چمن تمرين‌هايشان را دنبال مي‌كنند.

 

جلسه كاشاني و كادر فني در هتل شايگان
حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس ساعتي پس از ورودش به كيش با علي دايي ديدار و صحبت كرد. وي سپس در كافي‌شاپ هتل شايگان در كنار عليرضا محمد، كريم باقري، برادران شيري، هادي نوروزي، مازيار زارع و غلامرضا رضايي نشست و با آنها صحبت كرد.بالاخره جلسه دايي و كاشاني بعدازظهر ديروز در هتل شايگان انجام شد و همه اعضاي كادر فني به‌علاوه خوردبين و رسايي در كنار دايي و كاشاني پيرامون مسائل مختلف صحبت كردند. در اين جلسه 90 دقيقه‌اي در مورد وضعيت آرفي، اردوي كيش، بازي مقابل ملوان، دربي 69 و جذب بازيكنان خارجي بحث و گفت‌وگو شد.

 

بخيه‌هاي رحمان را كشيدند
رحمان احمدي كه در بازي با شهرداري از ناحيه صورت دچار مصدوميت شد و بلافاصله بعد از 12 بخيه كه به صورتش زد تا روز سه‌شنبه گذشته با پانسماني كه انجام داده بود تمرين مي‌كرد اما از آن روز دكتر زرينه بخيه‌هاي صورت او را كشيد و اجازه تمرين بدون پانسمان را داد تا دروازه‌بان پرسپوليس با اطمينان خاطر بيشتر درون دروازه بايستد.

 

كريم با هيچ‌كس حرف نمي‌زند
با وجود سپري شدن يك هفته از ديدار شهرداري- پرسپوليس و اتفاقاتش كريم باقري هرگز حاضر نيست درباره اتفاقات آن مسابقه صحبت كند. كريم باقري در كيش به تمام درخواست‌ها براي انجام مصاحبه پاسخ منفي مي‌دهد و در اين ميان بين رسانه‌هاي تصويري و نوشتاري هم تفاوت قايل نمي شود. نكته جالب اينكه باقري درخواست خبرنگار سايت پرسپوليس براي انجام گفت‌وگو را هم رد كرده است.

 

درخواست تياگو از دايي
محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس صبح ديروز و قبل از شروع تمرين‌هاي تيم از تياگو فراگا تست گرفت تا ميزان آمادگي او را بسنجد. ظاهرا مولايي از شرايط بدني تياگو راضي بوده، ضمن اينكه قرار است از اين بازيكن هم تست چربي گرفته شود. همچنين تياگو كه به خاطر غيبت سه چهار روزه‌اش بايد هفته آينده به كميته انضباطي برود در صحبت خصوصي با دايي از او خواسته واسطه شود و اجازه ندهد جريمه سنگيني شامل حالش شود. دايي هم به او گفته در جلسه با كاشاني در اين‌باره صحبت خواهد كرد.

 

پيروزي اميدها و نونهالان پرسپوليس
تيم‌هاي نونهالان و اميد پرسپوليس در بازي‌هاي دوستانه خود موفق به شكست حريفان‌شان شدند. نونهالان پرسپوليس موفق شد داماش را با نتيجه 3-2 از پيش رو بردارد و اميدهاي سرخپوش نيز در يك بازي پر گل اميدهاي سايپا را 5-2 مغلوب كردند. اين بازي در چارچوب يك تورنمنت چهارجانبه برگزار شد.

 

پخش زنده بازي فوتسال پرسپوليس از تلويزيون
تيم فوتسال پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر فوتسال امروز در اصفهان رو در روي تيم فيروز صفه قرار مي‌گيرد. نكته جالب اينكه اين مسابقه از شبكه سوم سيما به‌صورت مستقيم پخش خواهد شد. در اين بازي پرسپوليسي‌ها رضا نوراللهي دروازه‌بان‌شان را به‌خاطر دريافت سه كارت زرد در بازي‌هاي گذشته در اختيار نخواهند داشت.اعضاي تيم فوتسال پرسپوليس شب گذشته ساعت 20:45 به‌طرف اصفهان پرواز كردند و امشب ساعت 19 به تهران برمي‌گردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)