مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس مقابل ملوان به تساوي يك- يك رضايت داد و آن هم در حالي كه ابتدا از حريف خود عقب افتاده بود.

 

چيدمان استيلي هم تا حدود زيادي برخلاف انتظار بود. فرستادن اميرحسين فشنگچي به سمت راست،‌ جلوتر بازي كردن نوري نسبت به علي كريمي يا دير تعويض كردن مهرداد اولادي ناآماده و مسائلي از اين دست را شايد بتوان در ليست اشكالات استيلي دانست اما با همه اين انتقادها، پرسپوليس طوري بازي كرد كه اميدوار شديم.

فوتبال زميني، پرهيز از بازي مستقيم، انجام كارهاي تاكتيكي 4-3 نفره، استفاده از قدرت شوتزني و داشتن برنامه روي ضربات كرنر از ويژگي‌هاي خوب بازي تيم استيلي بود.

 

پرسپوليس اگرچه مساوي كرد و برخلاف فصل گذشته در 2 بازي رفت و برگشت مغلوب ملوان نشد اما در تمام جريان بازي حاكم مطلق زمين بود و تيم خوب ملوان در شرايطي به گل رسيد كه كمتر فكرش را مي‌كرد توپ ارسالي توسط دروازه‌بان آنها با تعلل مدافعان مياني به دغاغله برسد و كاري هم از حقيقي برنيايد.

 

در تركيب اصلي استيلي، كريمي، نصرتي، حقيقي و اولادي، چهار ملي‌پوشي بودند كه شايد تا قبل از بازي با ملوان فقط سه جلسه با تيم تمرين كردند. قطعا با گذشت چند هفته هماهنگي ميان آنها بيشتر مي‌شود، همانطور كه تيم‌هاي ديگر هم هماهنگ‌تر مي‌شوند.

 

در بازي با ملوان شاهد فوتبالي ساده و گروهي بوديم و اين باور را در ذهنمان ايجاد كرد كه با ادامه اين روند مي‌توان به آينده پرسپوليس اميدوار بود. اگرچه نبايد فراموش كنيم براي دقايقي و به خاطر پاس‌هاي اشتباه چند بازيكن، نظم تاكتيكي آنها به‌هم خورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)