پرسپولیس نیوز : مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس و حضور هواداران این تیم به قدری برای برخی مسئولان غیرمنتظره بود که پیش بینی های عجیبی از این بازی به جا گذاشتند.

 براساس شنیده ها از جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و النصر عربستان کسب کرد  پیش بینی اکثر مسئولان برگزاری بازی از برآورد تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه کاملا اشتباه بود.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی از سوی ناظر AFC درباره برآورد میزان ورود تماشاگر در بازی روز چهارشنبه سوالاتی مطرح شد که افراد حاضر در جلسه از مسئولان ورزشگاه آزادی تا باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ و سایر مسئولان امنیتی همگی برآوردهایشان به حضور حداکثر 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه بوده و حتی یکی از افراد حاضر در جلسه تعداد تماشاگران را بین 15 تا 20 هزار نفر تخمین می زند.

نکته جالب اینکه خود نژادفلاح در دیدار با مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و اهالی فوتبال در گفتگوی های خصوصی اش با خبرنگارانی که به دنبال مصاحبه بودند نظراتشان را درباره برآورد حضور تماشاگران در بازی جویا شده که اغب نهایتا 60 هزار را تخمین زده اند و خیلی ها حضور کمتر از 40 هزار نفر را برای این بازی پیش بینی کرده اند که حضور 100 هزار تماشاگر در سکوها و راهروهای ورزشگاه و روی دیوارها و ماندن چند هزار نفر در پشت درهای بسته آزادی نشان می دهد که باشگاه ها و فوتبال ما هنوز آن ساختار حرفه ای را ندارد و  به خاطر همین عدم برخورداری از ساختار حرفه ای این غافلگیری ها پیش می آید.

البته در شرایطی که این تیم در لیگ برتر رتبه نهم جدول را در اختیار دارد با حضور 100 هزار تماشاگر همخوانی ندارد و شاید کمتر کسی چنین پیش بینی را می کرد و در حالت خوشبینانه می توان به حضور 70 هزار تماشاگر امیدوار بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)