مرجع خبری پرسپولیس : اگر قرار بر حمایت از انصاری فرد است هرچه سریع تر این موضوع را عملی کنند تا تکلیف مشخص شود…

سوای یکی دو هفته گذشته، مدیریت عباس انصاری فرد در پرسپولیس چیزی شبیه مدیران عامل سابق این باشگاه به جز یکی دو نفر بوده است . پرسپولیس سال هاست به دلیل مشکلات زیر بنایی با حواشی بسیاری مواجه است که مانع از نتیجه گیری این تیم می شود و حاج عباس نیز روی همین خط مشی قدم برداشته و نمی توان گفت در کارنامه او هیچ نقطه روشنی وجود ندارد.

انصاری فرد نیز چون بسیاری از مدیران دهه اخیر پرسپولیس این مجموعه را با طیفی از اعمال مثبت و منفی اداره کرده و اینکه گفته می شود او ضعیف ترین مدیر سال های اخیر پرسپولیس است کمی بیش از حد اغراق و بی انصافی است ! مساله اما امروز این است که مدیرعامل سرخ ها وجه خود را در میان هواداران از دست داده و هم بازیکنان و سایر عوامل باشگاه اعتماد خود را به او از دست داده اند. وقتی میثم بائو در دقیقه 74 بازی مقابل پیکان اختلاف را به حداقل رساند پرسپولیس دستکم 16 دقیقه فرصت داشت بازی باخته را حتی با پیروزی عوض کند اما درست در همان لحظات عباس انصاری فرد مورد شدید ترین تهاجم هواداران خشمگین قرار می گیرد ! گویی سرخ ها حتی پیروزی تیمشان را به  عوض حمایت انصاری فرد در این تیم بر نمی تابیدند.

وقتی کریم باقری در برنامه 90 مقابل عادل فردوسی پور نشست و بی دغدغه رای به گزینه سه یعنی تقصیر مدیرعامل در مشکلات اخیر تیمش داد، می شد حدس زد شکاف بین بدنه مدیریت و اجرایی پرسپولیس چقدر عمیق است.

 می گویند بازیکنان پرسپولیس آنقدر از وعده های حاج عباس برای دریافت مطالباتشان ناامید شده اند که در تمرین پرسپولیس آرزو می کردند تغییرات در مدیریت باشگاه هر چه زودتر اجرایی شده و البته آن ها را به مطالباتشان برساند ! این تفکر را خبرهایی که از گوشه و کنار به گوش می رسد، تقویت کرده تا جایی که مجید فرخزادی دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد انتخاب مدیرعامل جدید همراه با حل شدن مشکلات مالی طی روزهای آتی انجام خواهد شد. با این وجود این فرضیه تقریبا پذیرفته شده که در صورت پیروزی پرسپولیس در داربی مدیرعامل کنونی در سمت خود ابقا خواهد شد. بازیکنان پرسپولیس هم که دل خوشی از عباس انصاری فرد ندارند شاید در این بازی…

به هر شکل توقع ما از علی سعیدلو این است که بیش از این زمان را برای پرسپولیس هدر ندهد و هرچه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کند. اگر قرار بر تغییر در مدیریت باشگاه است هرچه زودتر نسبت به آن اقدام شود و مدیری بر  این مسند قرار بگیرد که گذشته از این که سابقه روشنی داشته ،  دستکم تا پایان مدت 4 ساله حضور سعیدلو در سازمان ورزش به او فرصت داده شود . و اگر قرار بر حمایت از مدیرعامل کنونی است هرچه سریع تر تکلیف همه را روشن کنند تا حرف انصاری فرد خریدار داشته باشد !

انتهای گزارش اختصاصی / پویا نوایی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)