برگزاری قرعه کشی دارندگان “پرسپولیس کارت”
مرجع خبری پرسپولیس : قرعه کشی دارندگان “پرسپولیس کارت” انجام شد و برندگان خوش شانس این قرعه کشی، روز قبل از داربی در اردوی پرسپولیسی‌ها در هتل اسپیناس در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم محبوبشان حضور خواهند داشت.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در حالی که “پرسپولیس کارت” این روزها با استقبال خوبی از سوی هواداران و اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مواجه شده است روز گذشته با حضور مدیران باشگاه، قرعه کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت انجام شد و پس از انجام قرعه کشی با برندگان خوش شانس پرسپولیس کارت تماس گرفته شد و این خبر به آنها اطلاع داده شد.

 

در میان برندگان خوش شانس این قرعه کشی نام یک خانم دیده می‌شود که با توجه به استقبال قابل توجه خانم ها در ثبت نام برای کارت‌های هواداری، دور از انتظار نبود.

 

سارا صفالو از تهران و مهران حیدری و محمد قوی پنجه از شهرستان های ماهشهر و لنگرود برندگان قرعه کشی “پرسپولیس کارت” هستند. این دارندگان “پرسپولیس کارت” برنده حضور در اردوی پرسپولیس پیش از بازی حساس این تیم در برابر استقلال شده‌اند.

 

اردوی پرسپولیسی‌ها در هتل اسپیناس است که پیش از هر بازی، با برنامه‌های متنوعی از سوی روابط عمومی این باشگاه، با حضور بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه و برندگان قرعه کشی کارت‌های هواداری برگزار می‌شود.

 

این گزارش می افزاید پس از اینکه مدیر کانون هواداران پرسپولیس اعلام کرد که دارندگان پرسپولیس کارت می توانند بلیط های مورد نیاز خودشان را از طریق این کارت رزرو کنند و با خیالی آسوده برای تماشای دربی به سمت استادیوم یکصد هزار نفری آزادی بروند خیل عظیمی از هواداران برای تهیه بلیط اقدام کرده بودند که صبح امروز این بلیط ها برای پرسپولیس کارتی ها صادر گشت و به آنها تحویل داده شد.

 

این در حالی است که پیش از این هواداران برای تهیه بلیط دربی سختی های زیادی را متحمل می شدند و گاهی مجبور بودند هزینه و وقت زیادی را صرف این کار نمایند.

 

همچنین تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، “پرسپولیس کارت” خود را دریافت کردند.

 

در آستانه دربی پایتخت از سوی مدیریت کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، کارت های هواداری “پرسپولیس کارت” تهیه و به آنها تحویل داده شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)