مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در پی اتفاقات بازی با داماش و رای صادر شده کمیته انضباطی با مسئولان این باشگاه و فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هواداران پرسپولیس که نسبت به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر کسر 2 امتیار و شکست 3 بر صفر مقابل داماش معترض بودند، با معاون و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جلسه های جداگانه ای برگزار کردند.

 

پرسپولیسی ها به هواداران این تیم اطمینان دادند که پیگیر احقاق حق باشگاه هستند و از هیچ تلاشی در این پرونده فروگذار نخواهند کرد.

 

 

پس از این دیدار و صحبت های رد و بدل شده هواداران پرسپولیس اقدام به حضور در مقابل فدراسیون فوتبال و تحصن سکوت کردند. هواداران که با خود پلاکاردهایی جهت ابراز نارضایتی از آرای کمیته انضباطی در دست داشتند، به برگزاری این اجتماع سکوت بسنده کرده و از سر دادن هرگونه شعار خودداری کردند تا بهانه ای برای جوسازی و ایجاد فضای متشنج به دست مغرضان داده نشود.

 

در پی این اجتماع، مسئولان فدراسیون از کمیته مسابقات و سایر بخش ها با حضور در اجتماع هواداران ضمن درخواست جهت اتمام برنامه اطمینان خاطر دادند، نظرات آن ها را پیش از صدور رای کمیته استیناف به مراجع ذی صلاح منتقل خواهند کرد.

 

آنها به شدت خواستار حضور و دیدار با کفاشیان و حسن زاده بودند اما هیچ کدام از مسئولان اصلی فدراسیون حاضر به خروج از محل کار خود نشدند اما نزدیک به 20 نفر از  کارمندان و همراهان خود را جهت کنترل اوضاع به بیرون فرستادند.

 

نزدیک به 50 هوادار پرسپولیس با مسئولان تیم دیدار کردند و پس از درخواست آنان برای خودداری از تجمع برابر فدراسیون محل را ترک کردند. بسیاری هم با وجود تهدیدهای متعدد از حضور در برابر لنزهای دوربین خودداری می کردند.

 

پس از آن و گذشت مدتی هواداران محل باشگاه و فدراسیون فوتبال را در فضایی بی تنش ترک کردند. گزارش های تکمیلی ارسال خواهد شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)