مدیر پروژه حمایت از تیم ملی در خصوص واگذاری هواپیمای دو نفره به برنده قرعه کشی حامیان تیم ملی ایران در راه جام جهانی ۲۰۱۴ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم احسان مظفری پور مدیر پروژه حمایت از تیم ملی در خصوص واگذاری هواپیمای دو نفره  به برنده قرعه کشی حامیان تیم ملی ایران در راه جام جهانی 2014 برزیل گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کردم، بعد از همکاری شرکت فناپ با فدراسیون، تشکیل باشگاه برای هواداران و حامیان تیم ملی و ارائه خدمات به آنها را به عنوان اصلی ترین هدف مان قرار دادیم. این خدمات در دنیای مجازی و و از طریق شبکه های مختلف و همینطور توسط سامانه های تلفن همراه به هواداران عرضه می شود. به افرادی که عضویت این باشگاه هواداران را دارا هستند خدمات هشت گانه ای که پیش از این معرفی شد عرضه می شود. خدماتی مثل استفاده از وب سایت تیم ملی، خرید اقلام تیم ملی با تخفیف ویژه، حضور در جشنواره های شرکت های حامی و…

وی ادامه داد: پس از اینکه شرکت همراه اول هم به جمع حامیان تیم ملی اضافه شد یک کانال ارتباطی دیگر هم به باشگاه هواداران اضافه شده است تا کسانی که علاقه مند به عضویت هستند با ارسال پیامک از خط همراه اول به شماره 9090 موفق به انجام این کار شوند. با ارسال پیامک به این سامانه و عضویت در باشگاه هواداران، طرفداران و حامیان تیم ملی می توانند از خدمات و سرگرمی های مرتبط با جام جهانی و تیم ملی استفاده کنند و همچنین از طریق تلفن همراه شان با دریافت اخبار در کنار تیم ملی باشند. علاوه بر اینها جوایزی هم برای کسانی که عضویت باشگاه را دارند در نظر گرفته ایم که یکی از این جوایز واگذاری همان هواپیمای دو نفره ای است که این روزها از آن صحبت می شود.

مدیر پروژه کنسرسیوم حمایت از تیم ملی از سفر هواداران تیم ملی به برزیل هم خبر داد و گفت: تا جام جهانی هر هفته سفر به برزیل را در برنامه مان داریم. در جام جهانی هم قرعه کشی همان هواپیمای دو نفره انجام می شود. در کنار این هواپیمای دونفره دوره آموزش خلبانی هم در نظر گرفته شده است. برای هواداران جوایز دیگری هم در نظر گرفته ایم که یکی از آنها تعلق گرفتن یک آپارتمان در کیش به یک برنده دیگر است. جایزه های بیشتری هم در راه است چراکه خیلی از شرکت ها به دنبال این هستند تا وارد این پروژه شوند و با ما همکاری کنند و به جمع حامیان اضافه شوند.

 مظفری پور درباره اینکه ظاهرا چند نفر از بازیکنان تیم ملی ایران هم عضو این باشگاه شده اند تا شاید برنده هواپیمای دو نفره شوند، گفت: شنبدن این خبر واقعا برایم جالب است. البته شرکت ما از مدیران ورزش کشور و شخصیت های فرهنگی- هنری خواسته بود تا عضو باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال شوند اما خبر ندارم که ملی پوشان هم در آن عضو شده اند یا نه.  البته از جمله خدمات باشگاه هواداران ارتباط با تک تک بازیکنان تیم ملی، با استفاده از امکانات تلفن همراه و همچنین وبسایت تیم ملی است که همه ملی پوشان در آن عضو هستند و هواداران می توانند با بازیکنان محبوب خودشان در ارتباط باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسرهای دیگری به جمع حامیان تیم ملی اضافه می شود یا خیر چنین عنوان کرد: دنبال این نیستیم تا به هر نحوی که شده جای خالی 9 اسپانسر دیگر را پر کنیم. اگر شرکتی قرار باشد منابع مالی لازم را در اختیا تیم ملی قرار بدهد به جمع حامیان اضافه می شود در غیر اینصورت اجازه نمی دهیم که شرکتی فقط به بهره برداری از برند تیم ملی فکر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)