پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تصمیم هیئت مدیره از سمت خود برکنار شد!

قدوسی که در هجمه های ماه های اخیر همواره در مقابل تهمت ها و کارشکنی های رقبا سخنگوی باشگاه بود با دلایلی عجیب از سوی هیئت مدیره و علی رغم میل انصاری فرد برکنار شده است و بعید نیست این تصمیمات در نهایت منجر به جدایی خود انصاری فرد هم شود. مدیرعاملی که در تصمیمات خود از جمله بازی مقابل سپاهان پای هواداران مانده اما هنوز عضو هیئت مدیره نشده است!

وی در این خصوص در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
اتفاقات بسیاری رخ داده که به‌ ان نمی پردازم.امروز هیات مدیره مصوب کرد که باشگاه به همکاری با بنده پایان دهد. اواسط جلسه اقای انصاری فرد امدند و در راه پله ماجرا را گفتند. بنده هم گفنم: اشکالی ندارد.
حرف هایی زدیم. دقابقی بعد جلسه هیات مدیره هم به پایان رسید. یک‌ ده دقیقه ای در باشگاه با مدیرعامل خلوت کردیم. خیلی زود از باشگاه بیرون امدم تا مدیرعامل در معذورات و تنگنا نباشد. یکساعت و اندی قبل با هم دقایقی کوتاه صحبت کردیم. بعد اقای انصاری فرد متنی را برایم ارسال کرد و گفت: در واتس اپ این پیام از سوی رئیس هیات مدیره در گروه هیات مدیره گذاشته شده. دقایقی قبل هم این پست در اپلیکیشن و اینستاگرام باشگاه منتشر شده است.
لحظاتی قبل مجددا آقای انصاری فرد تماس گرفته بودند؛ گفتم حاج آقا، مهم پرسپولیس است. گفتند: راسته که خبر جدایی ات را اینستاگرام باشگاه منتشر کرده. خندیدم و گفتم:حاج آقا اخراج شدم، مبارکه.
برای من پرسپولیس از هز چیزی مهم تر است انگونه که خیلی روزها و خیلی جاها نه به حرف که در عمل زندگی روزمره و حتی همسر و فرزند و پدر فقید و مادر عزیزم بی توجه بوده و زندگی ام را قربانی این عشق و مسوولیت خود کرده ام.پس از دوستان رسانه ای ،هواداران عزیز،اعضای تیم و همه و همه درخواست می کنم درباره این ماجرا و این عزل سوالی از بنده نپرسند.دو سه دوست خبرنگاری هم که تماس گرفتند سعی کردم‌بیشتر از این توضیح ندهم.
من یک قربانی ام!!!! یک بهانه تمام عیار!!! با این وجود به همان رفاقت و به همان دوستی بیست و اندی ساله قسم از اینجا می گویم که آقای انصاری فرد عزیز، لطفا، خواهشا در تصمیم گیری های خود بنده را یک درصد هم دخالت ندهید. این را از شما عاجزانه می‌خواهم.
به پایان آمد این دفتر. اخراج پس از شش ماه کار شبانه روزی بدون یک ریال دریافتی!!!! از زمان اقای نژاد فلاح هم چهار ماه فعالیت بدون ریالی دریافتی و پنج ماه هم عدم‌دریافتی از زمان مدیریت اقای علیرضا رحیمی.وقتی غرق کار شوی،وقتی عشق چشم‌هایت را کور کند عاقبت کار بدون مزد که هیچ،اخراج هم می شوی.
بدرود؛ زشت و زیبا،خوب یا بد. هر چه بود به پایان امد این دفتر.کم و کاستی ها را ببخشید چرا که گفته اند بنده مانع از درامدزایی کارگزار برند از طریق انتشار اخبار و گزارش ها در اپ شده و باید بروم. این تهمت و این‌بازی را تا ابد از یاد نخواهم برد اما شما قصوری اگر دیده اید به بزرگی خود حلالمان کنید هواداران عزیز.

سردبیران و خبرنگاران محترم و دوستان رسانه ای با معرفت؛از اینکه بدلیل حفظ ارامش پرسپولیس پاسخگوی تماس تان نیستیم عذر بنده را بپذیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)