یکشنبه 30 فروردین(16:03) 

مرجع خبری پرسپولیس: مهدی واعظی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار حساس روز سه شنبه این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: الغرافه تیم خوبی است و در ورزشگاه آزادی هم برابر ما عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما ما تنها برای پیروزی در این دیدار به میدان می رویم تا شانس صعودمان به مرحله بعدی این رقابت ها را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: آنها هم برای صعود به پیروزی در این دیدار نیازمند هستند و قطعا برخلاف عملکرد تدافعی خود در تهران، با چهره ای تهاجمی تر به میدان می آیند، البته با توجه به خط حمله خوب آنها این موضوع می تواند تا حدودی برای ما خطرناک باشد اما هافبک ها و مهاجمان ما می توانند به خوبی از این فضا و ضعف مدافعان حریف برای رسیدن به پیروزی و کسب 3 امتیاز استفاده کنند که این اصلی ترین نقطه قوت ما در این بازی خواهد بود.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: شکست برابر استقلال اهواز را فراموش کرده ایم و قطعا با تمام توان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان می رویم تا به بهترین شکل ممکن ناموفق بودن در لیگ را جبران کنیم.

واعظی در پایان با آرزوی موفقیت برای علیرضا حقیقی گفت: مصدومیتم کاملا برطرف شده و هیچ مشکلی از این نظر ندارم و منتظر یک فرصت هستم تا جایگاهم را در ترکیب اصلی پرسپولیس بدست می آورم.

دیدار تیم های فوتبال الغرافه قطر و پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روزسه شنبه هفته جاری در شهر دوحه برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)