HTML clipboard

مرجع خبری پرسپولیس:  دروازه بان تیم پرسپولیس با اشاره به آمادگی خود برای انجام مسابقات گفت: با صلاحدید کادر فنی در مقابل ملوان بازی خواهم کرد.
مهدی واعظی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را انجام داده ام و اکنون در وضعیت خوبی به سر می برم که به صلاحدید کادر فنی می توانم پرسپولیس را در مقابل ملوان همراهی کنم.
وی ادامه داد: دکتر زرینه در طی این مدت برای بهبودی من زحمات بسیاری انجام داد و پس از آن نیز چند جلسه تمرین گروهی نیز زیر نظر عابدزاده داشتم حالا هم با توانایی بیشتری می توانم درون دروازه قرار بگیرم.
وی در خصوص رقابت با حقیقی گفت: به نظر من فوتبال به روز است و هیچ کسی در این رشته ورزشی در حاشیه امنیت نیست و بودن من در درون دروازه پرسپولیس به خودم بستگی دارد چراکه اگر می خواهم درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرم باید از آمادگی کامل برخوردار باشم.
دروازه بان پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن حضور سعداوی در این تیم خاطر نشان کرد: به اعتقاد من حضور سعداوی در پرسپولیس باعث رشد و پیشرفت تیم می شود و ما می توانیم به روند خوب خود بهتر از قبل ادامه دهیم. سال گذشته در شرایطی به مراتب سخت تر از این فصل قرار داشتیم اما توانستیم با لطف خدا و تلاش همه بازیکنان به قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)