مرجع خبری پرسپولیس : واعظ آشتیانی در خصوص درگیری علی دایی و لیدر پرسپولیس خاطر نشان کرد: ریشه این مسائل در بی توجهی مسئولین فوتبال ایران است که با این بی توجهی موجب جلو آمدن این افراد و تشکیل گروه شدند.

آشتیانی در ادامه در خصوص فساد موجود در میان لیدرها خاطر نشان کرد: حتی مسئولین انتظامی هم از به وجود آمدن این طیف از فوتبال جلوگیری نکردند و گذاشتند این گروه شکل بگیرد. این در حالی است که برخی از این افراد در قالب لیدری مفاسدی نیز ایجاد کرده اند.

وی درباره علت قدرت یافتن لیدرها افزود: مسئولین دو باشگاه بزرگ کشور در مقاطع مختلف مقصر هستند. چراکه خود آنها هم این افراد را حمایت کردند و برخی از مدیران لیدرها را ابزاری برای تشویق شدن خودشان در ورزشگاه ها قرار دادند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: جدای از مدیران عامل سرمربیان تیم های بزرگ هم لیدرها را ابزاری برای خود قرار دادند.

این افراد در جهت برآورده شدن خواسته های خودشان به بزرگ کردن لیدر ها پرداختند. آشتیانی در خصوص ویژگی فیزیکی لیدرها نیز این چنین گفت: آنها افرادی با جثه های بزرگ و بسیار قوی و صداهای ناهنجار هستند که عموما آنها بدین شکل در استادیوم ها حضور می یابند.

کارشناس مسائل فوتبال کشورمان در پایان عنوان کرد: از نظر من فضای فوتبال ایران از زمان شکل گیری این افراد ملتهب شد. یکی از عوامل مهم کاهش تماشاگران در استادیوم ها نیز وجود همین لیدرهاست. اما آنچه که با علی دایی برخور شد زشت ترین رفتار تاریخ فوتبال ایران بود و نوبت بعدی مدیران عامل باشگاه ها، مسئولین فدراسیون و مسئولین ورزش کشور خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)