مرجع خبری پرسپولیس : «داريوش خواجه‌نوري» آهنگساز سرود پرسپوليس به اظهارات جواد خياباني در رسانه‌ها مبني بر بي‌احترامي وي به تيم استقلال واكنش نشان داد.


چندي پيش جواد خياباني گزارشگر ورزشي در مصاحبه با يكي از رسانه‌ها عليه داريوش خواجه‌نوري خواننده و آهنگساز پاپ موضع گرفته و عنوان كرده بود كه او ادب را رعايت نكرده و درباره استقلال الفاظ بدي به كار برده، به دنبال اين اتفاق خواجه نوري نيز جوابيه‌اي را براي خياباني منتشر كرده است اما گويا اين گزارشگر از موضع خود كوتاه نيامده و جمعه شب در يك برنامه تلويزيوني نيز اين مسئله را بيشتر رسانه‌اي كرده است.

 

به دنبال اين اتفاق داريوش خواجه نوري گفت: اصلا مسئله‌اي نبوده چرا كه بعد از بازي پرسپوليس و زماني كه همه مردم در حال بيرون رفتن از استاديوم بودند من و تني چند از دوستانم نيز با خوشحالي از برد اين تيم از استاديوم خارج مي‌شديم.

 

 

در همين حين گويا جواد خياباني از كنار ما رد شده بود و به گفته يكي از دوستانم او به شخص من ناسزا و توهين كرده بود و اين درحالي است كه خياباني در رسانه‌ها عنوان كرده كه من به استقلال ناسزا گفته‌ام.

 

خواجه نوري ادامه داد: من به هيچ عنوان تصور چنين حركتي از سوي ايشان را نداشتم البته بايد اين موضوع را مد نظر داشت كه بازي سنگين و هيجان زده بود و براي شخص خياباني اين شرايط سخت شده بود كه من نيز چنين شرايطي را درك مي‌كنم چرا كه من خود پرسپوليسي هستم و قطعا از باخت تيمم ناراحت مي‌شوم اما همه بايد جنبه باخت را داشته و بتوانند خودشان را كنترل كنند.

 

اين خواننده افزود: اجراي سرود پرسپوليس توسط 80 هزار تماشاگر استاديوم، برد اين تيم و نيز انتقاد هواداران دو تيم به جواد خياباني باعث ناراحتي و عصبانيت ايشان شد كه توهين و ناسزاي او شامل حال بنده شد.

 

وي اظهار داشت: من با بيشتر استقلالي‌ها دوست هستم، يكي از برادر خودم هم استقلالي است و با پيشكسوتان اين تيم ارتباط تنكاتنگ دارم دليلي ندارد به آنها كه از خودم هستند توهين كنم آن هم در شرايطي كه در اوج خوشحالي‌ام و بهترين لحظات را در زماني برد تيمم سپري مي‌كنم.

 

خواجه نوري در پايان صحبت‌هاي خود خاطرنشان كرد: بازي فوتبال هميشه حاشيه‌هايي را به همراه دارد اما من معتقدم آقاي خياباني به جاي مطرح كردن اين حواشي بهتر است به كار تخصصي خود كه همان گزارشگري است، بپردازد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)