سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید این باشگاه نمی‌توانست به "لوسیانو پریرا" مبلغ بالایی بدهد و به همین خاطر این مهاجم راهی سپاهان شده است.

حسین ابن قاسم در گفتگو با مهر، در خصوص جدایی لوسیانو پریرا و پیوستن این مهاجم برزیلی به تیم سپاهان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما نمی‌توانیم به بازیکنان‌مان مبالغ بالایی بدهیم. ما به اصولی پایبندیم و نمی‌توانیم بیشتر از آن اصول به بازیکنان پول بدهیم.

وی با خودداری از اعلام مبلغ درخواستی پریرا، خاطرنشان کرد: به هر حال این بازیکن راهی سپاهان شد و امیدواریم که موفق باشد. ما هم با چند بازیکن جدید مذاکره کرده‌ایم و ظرف روزهای آینده و بعد از توافق نهایی، با آنها قرارداد می‌بندیم.

سرپرست فولاد در ادامه با بیان اینکه شرایط این تیم نگران کننده نیست، گفت: ما چهار، پنج بازیکن مد نظر داریم که احتمالا سه نفر از آنها خارجی باشند. به هر حال تلاشمان این است که از بازیکنان پایه هم در تیم اصلی استفاده کنیم.

وی درباره برنامه فولاد قبل از شروع لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما امروز شنبه عازم اصفهان هستیم و یک بازی با ذوب آهن برگزار می‌کنیم. سپس عازم اهواز شده و تا 23 تیر در اهواز تمرین خواهیم کرد. بعد از آن مجددا بیست و سوم به کرج بر می‌گردیم و دو بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم.

ابن قاسم در پایان گفت: احتمالا در تهران یک تورنمنت چهار جانبه با حضور فولاد، سپاهان، تراکتورسازی و یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هم برگزار شود که در صورت قطعی بودن، در این تورنمنت هم شرکت می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)