پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره مسائل و مشکلات مربوط به بلیط فروشی اینترنتی ارائه کرد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به درخواست ها و اعتراض های مکرر هواداران اظهار داشت: قوانین و مقررات بلیط فروشی اینترنتی باید برای تیم ها به شکل یکسان برگزار شود و به گونه ای نباشد که عملا با تفاوت در اجرای آن چه از نظر زمان اتمام مهلت بلیط فروشی اینترنتی و چه الزام به ورود هواداران با بلیط صرفا اینترنتی تیمی منتفع و تیمی متضرر شود. این موضوع را مدیریت باشگاه به شکل جدی پیگیری خواهد کرد و از بنده خواسته شده که آن را به اطلاع هواداران برسانیم که برای دفاع از حق و حقوق آنها و تیم پیگیری جدی خواهد شد.

_باشگاه پرسپولیس باید مدافع حقوق تیم و هواداران خود باشد و در واکنش به اعتراض های گسترده آنها باید گفت جای هیچ تردیدی نیست قطعا چنین خواهد کرد.این موضوع همانطور که چند روز قبل رسما در مصاحبه ای عنوان شد در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گرفته و پیگیری ویژه و جدی خواهد شد.

_کارگروه ویژه ای برای رصد جزییات بلیط فروشی اینترنتی در بازی های لیگ تشکیل شده و تا کنون هم نحوه بلیط فروشی برخی بازی ها(به جز بازی های پرسپولیس) رصد و مستنداتی تهیه شده که دال بر تفاوت بر آشکار در این زمینه است که منجر به متضرر شدن تیم های تهرانی و بویژه پرسپولیس شده است.

_اگر بنا باشد برخلاف تاکید روسای محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طرفداران برخی تیم ها به هر دلیل با بلیط غیر اینترنتی وارد ورزشگاه شوند باید این امکان برای دیگر تیم ها و هواداران پرسپولیس هم مهیا شود و زمان اتمام مهلت بلیط فروشی هم در همه بازی ها یکسان باشد.

_به امید آنکه در راستای اجرای دستور العمل ها شاهد اجرای قانون به شکل واحد و یکسان با تمام جزییات برای همه تیم ها باشیم و نه تفاوت هایی ناگهانی و غیر منتظره و توام با توجیه که رقابت عادلانه را از بین می برد و اینگونه هم نباشد که این قوانین سخت گیرانه و تمام و کمال برای هواداران محبوب ترین تیم آسیا اجرا و اعمال شود و با ارفاق ها و هر دلیل دیگری با شرایطی متفاوت برای دیگر تیم ها.

_بلیط فروشی اینترنتی که علت تاخیر در شروع لیگ بوده نباید به دلایل متعدد عملا و علنا به ابزاری برای تضعیف پرسپولیس و تقویت رقبای آن تبدیل شود. در این باره مدیر عامل باشگاه فردا پیگیری های ویژه ای خواهند داشت و نتیجه آن به اطلاع هواداران عزیز می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)