پرسپولیس نیوز: مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به برخی اظهارنظرها در مورد حواشی اخیر پیرامون بازی این تیم با استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

حضور علیرضا حقیقی در باشگاه پرسپولیس این شائبه را به وجود آورده است که این دروازه‌بان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی علیرضا بیرانوند در صورت جدایی او از جمع سرخپوشان خواهد بود، اما پندار خمارلو این موضوع را رد کرد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  در این مورد اظهار داشت: حقیقی فقط برای پیگیری طلبش که مربوط به سال‌های قبل است به باشگاه آمده بود و هیچ مذاکره‌ای برای بازگشت او به تیم بین طرفین صورت نگرفت.

وی در واکنش به اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر اینکه اگر قرار بر محرومیت باشد، پرسپولیس به خاطر رفتار هوادارانش باید محروم شود، گفت: بهتر است هر فردی در حوزه اختیارات خودش صحبت کند. مردم همه در تلویزیون دیدند که چه جوی در ورزشگاه غدیر اهواز وجود داشت و سنگ‌ها و اشیاء از کدام سکوها به زمین پرتاب می‌شد. وقتی گزارشگر بازی با دیدن این جو در رسانه ملی اعلام می‌‌کند، جو خوب است و مشکلی وجود ندارد دیگر حرفی نمی‌شود زد. خدا را شکر مردم آنقدر فهمیده و دانا هستند که این اظهارات پوچ و بی‌اساس را باور نکنند و قطعاً آنچه را می‌بینند، باور می‌کنند. خوشبختانه فیلم مربوط به همه صحنه‌های بحث‌برانگیز بازی در باشگاه موجود است و ما هم شکایت رسمی خود را از میزبانی حریف به کمیته انضباطی ارائه کرده‌ایم. امیدواریم این بار شاهد برخورد جدی‌تری با این‌گونه اتفاقات باشیم تا دوباره تکرار نشوند.

خمارلو در پاسخ به صحبت‌های اخیر سعید فتاحی مبنی بر اینکه وقتی بلیت‌فروشی بازی‌ها به باشگاه‌ها سپرده شده است چنین شرایطی هم پیش می‌آید، گفت: من قضاوت را در این مورد به مردم واگذار می‌کنم. آنها به خوبی خودشان اتفاقات را تجزیه و تحلیل کرده و قضاوت خواهند کرد که مقصران اتفاقات چه افرادی هستند. تأکید می‌کنم که وقتی یگان ویژه و نیروی انتظامی همه تلاش خود را می‌کنند تا امنیت در ورزشگاه حاکم باشد، اما گزارشگر بازی می‌گوید همه چیز خوب است همین می‌شود که هر فردی هر جور بخواهد اظهارنظر کند. نظر من این است که برخی با صحبت‌های‌شان فقط خنده روی لب مردم می‌آورند و شاید نیت‌شان از این صحبت‌ها این است که روحیه مردم را خوب کنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)