پرسپولیس نیوز: معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نسبت به صحبت‌های روز گذشته سرمربی تیم ملی فوتبال علیه وزیر ورزش واکنش نشان داد.

محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست عمومی سالانه فدراسیون والیبال در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به سوال خبرنگار میزان در مورد حرف‌های روز گذشته کارلوس کی‌روش علیه وزارت ورزش اظهارداشت: مسئولیت ورزش در تمام کشور با وزارت ورزش است. مگر می‌شود وزارت ورزش تیم ملی فوتبال را حمایت نکند؟

وی افزود: تا الان همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال داشتیم و تیم ملی فوتبال برای ما بسیار ارزشمند است، اما وقتی تیم ملی قرار است برای یک بازی دوستانه به قطر برود، نباید بگویند چرا وزیر به ما احترام نگذاشته است. این حرف‌ها شایسته ورزش ما نیست و کسی دلسوزتر از مردم، وزارت ورزش و فدراسیون برای فوتبال ایران نیست.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: ما به عنوان متولی ورزش در کنار فدراسیون هستیم و اینکه وزارت را مقابل فدراسیون فوتبال قرار دهند، رفتار مناسبی نیست. فدراسیون فوتبال کاری بوده که از ما بخواهد و ما آن را انجام ندهیم؟ این حرف‌ها هم بی‌انصافی است هم در شان ورزش نیست. کی‌روش برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشیده و ما هم برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقت داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)