سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اظهارات محمد رویانیان گفت: این آقا را جایی به غیر از راهنمایی و رانندگی، جایی دیده‌اید؟

فارس ، علی دایی پس از شکست 2 بر صفر راه‌آهن برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم شروع خیلی بدی داشتیم و بر اثر اشتباهات روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در همان نیمه اول اگر یکی از توپ‌هایمان گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد. پرسپولیس تیزهوش بود و روی ضربات ایستگاهی نتیجه را برد، ولی در طول بازی روند تاکتیکی به نفع ما بود ولی سه امتیاز را آنها گرفتند.

وی در مورد اینکه هافبک‌های تیمش به سمت جلو حرکت نمی‌کردند، گفت: این نظر شماست. آشوبی را در زمین نگه داشتم و رزاقی‌‌راد را اضافه کردم. این نظر شماست و ما در مسابقه‌ای که به هیچ عنوان پرسپولیس فشار زیادی به ما وارد نکرد و یک بازی معمولی انجام شد باختیم. وقتی در دقیقه یک گل خوردیم حساب و کتاب ما بهم خورد و اگر مجتبی شیری توپ را گل می‌کرد شاید می‌توانستیم همه چیز را جبران کنیم. حتی جهانگیر عسگری و رجب‌زاده را اضافه کردم اما در مجموع خوب بازی نکردیم.

دایی در مورد اینکه به ژوزه باختید، گفت: پرسپولیس ارسال از جناحین انجام داد و حتی گفته بودم که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کند اما گل دقیقه اول روند بازی را تغییر داد. ما خودمان را آماده می‌کنیم تا در بازی آینده خوب ظاهر شویم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که اسطوره‌های پرسپولیس در این چند سال همیشه مورد هجمه قرار گرفته‌اند؛ نظر شما در این مورد چیست، گفت: اول از همه بگویم نمی‌خواستم جواب این آقا را بدهم ولی فقط برای روشن شدن اذهان پرسپولیسی‌ها حرف می‌زنم. همه علی دایی را می‌شناسند. این آقایانی که یکباره پیدا شده‌اند و دایه مهربانتر از مادر شده‌اند آیا به غیر راهنمایی و رانندگی در جایی دیگر آنها را دیده‌اید؟ اگر به دنبال حقم هستم کسی باید ناراحت شود؟ هرچه دارم از خداست. من توانایی داشتم در سال 93 بهترین گلزن مقدماتی جام جهانی شدم.

وی افزود: اگر پرسپولیس 20 تومان به من داده، 10 برابرش را از طریق ترانسفر به این تیم برگرداندم. یاخدا و یازهرا گفتنم را رقص و پایکوبی می‌دانی اما بدان مسلمانی به ریش نیست و اعتقاد به ریشه است. تو هستی که توسط بنده خدا یک روز است به این فوتبال آمده‌ای و یک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. من از یک من ریش تو نمی‌ترسم.  شما آمده‌ای کهکشان به راه انداخته‌ای تا برای خودت تبلیغ کنی، این آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دایی از کجا آمده است. من از آن بالایی می‌‌ترسم. در مسلمانی نباید به مردم دروغ بگویند. شما نگاه کنید به امثال دایی بدهکار است اما می‌خواهد خودش را نشان بدهد و برای همین، قهرمان وزنه‌برداری و پرتاب دیسک را به پرسپولیس می‌آورد. بدبختی ورزش ما همین است. آن بنده خدا برود تو هم رفتنی هستی اما امثال علی دایی و  علی کریمی‌ها در این کشور می‌مانند.

وی ادامه داد: باید یک خرده معرفت داشته باشید و مرد باشید. ادعا می‌کنید فوتبال ما ناپاک است و می‌خواهیم جلوی خیلی چیزها بایستیم. نمی‌توانید علی کریمی و علی دایی را خراب کنید. گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند. هیچ احدی نمی‌تواند مرا خراب کند؛ تا زمانی که آن بالایی نخواهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)