پرسپولیس نیوز: سرمربی سایپا نسبت به شایعه نشستنش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی به جای کی‌روش پس از جام جهانی واکنش نشان داد.

علی دایی برای دیدن دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ترکیه راهی این کشور شده است و عصر امروز سری به تمرین تیم ملی زد و برخورد گرمی با کی‌روش و ملی‌پوشان داشت.

دایی در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص حضورش در ترکیه اظهار داشت: در زمان تعطیلات لیگ از فرصت استفاده کردم تا هم تمرینات و بازی تیم ملی را از نزدیک ببینم. امیدوارم تیم ما چه در دیدارهای دوستانه چه در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند تا در اوضاع آشفته اقتصادی کشورما دل مردم شاد شود امیدوارم تیم ملی تمرینات آماده‌سازی خوبی داشته باشد و بازی‌های خوبی انجام دهد.

وی در مورد اینکه چرا در آستانه جام جهانی همدلی میان اعضای فوتبال وجود ندارد گفت: فکر می‌کنم این تنها مختص فوتبال نیست و ما در جاهای دیگر هم همدلی نداریم چرا که اگر همدلی بود این مشکلات وجود نداشت. از تمام پیشکسوتان و بزرگان فوتبال خواهش می‌کنم پشت تیم ملی باشند و الان وقت انتقاد کردن نیست.

سرمربی سایپا در مورد حمایتش از کی‌روش و اینکه نام خودش به عنوان جانشین سرمربی تیم ملی مطرح شده است عنوان کرد: من از حق دفاع کردم و از یک چیز خالی و پوشالی دفاع نکردم. کی‌روش یک مربی بزرگ است و نتایجش این را به خوبی نشان می‌دهد و امیدوارم این مربی بزرگ ۴ سال دیگر و تا جام جهانی بعدی بماند و اسامی مطرح شده از جمله خود من بیخود هستند و کی‌روش از همه ما مربی بهتری است و خیلی خدمات به فوتبال ما انجام داده و نباید چنین مربی بزرگی را به راحتی از دست بدهیم.

دایی در مورد لغو بازی با یونان خاطرنشان کرد: هرچقد برنامه‌ریزی بهتر و مناسب‌تر باشد اوضاع بهتری در جام جهانی داریم. امیدوارم بازی با یونان هم لغو نشود و هنوز امیدی به برگزار شدنش هست. بازی با تیم‌های نسبتاً خوب این چنینی برای جام جهانی به ما کمک می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)