پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های بشار رسن به شایعه مذاکره سپاهان با این بازیکن واکنش نشان داد و گفت: اگر تشخیص دهم که بشار به تیم سپاهان برود، به سپاهان هم خواهد رفت اما فعلاً به این تشخیص نرسیده‌ایم.

امیرارسلان مرتاض، به اخبار منتشر شده درباره مذاکرات باشگاه سپاهان با هافبک عراقی پرسپولیس واکنش نشان داد و اظهار داشت: هر بازیکن خوبی از بیشتر تیم‌ها پیشنهاد می‌گیرد اما این خبر را که سپاهان همین الان به صورت مستقیم پیشنهاد داده باشد را جایی نخوانده‌ام.

وی در ادامه پیشنهاد سپاهان به بشار رسن را تکذیب نکرد و گفت: بشار از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارد و نه فقط سپاهان که بیشتر باشگاه‌های خوب ایرانی به رسن پیشنهاد داده‌اند.

مدیر برنامه‌های این بازیکن درباره احتمال پیوستن رسن به سپاهان گفت: بشار بازیکن آزاد محسوب می‌شود و احتمال پیوستن او به هر باشگاهی وجود دارد. این مسئله تکذیب شدنی نیست و هر باشگاه خوبی در داخل و خارج از ایران به بشار پیشنهاد داده‌اند.

مرتاض درباره توافق رسن با باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: فعلاً نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شرایط ادامه همکاری با پرسپولیس را بسنجیم. باشگاه پرسپولیس فعلاً درگیر موضوع برانکو است. در چند روز آینده که این ماجرا تا حدودی آرام شود، وضعیت بشار با پرسپولیس را خواهیم سنجید.

وی در پایان افزود: هر تصمیمی که بشار بخواهد بگیرد، من برای او خواهم گرفت و اگر تشخیص دهم که به تیم سپاهان برود، به سپاهان هم خواهد رفت، اما فعلاً به این تشخیص نرسیده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)