پرسپولیس نیوز: دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان احتمال بدون تماشاگر برگزار شدن بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را رد کرد و گفت: طبق آخرین استعلامی که گرفته‌ایم، بازی فردا با حضور تماشاگران و بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.

حمیدرضا دادخواه احتمال برگزاری بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران را رد کرد و اظهار داشت: طبق آخرین استعلامی که گرفته‌ایم، بازی فردا با حضور تماشاگران و بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد. موارد بهداشتی و پیشگیری‌کننده که برای جلوگیری از شیوع بیماری لازم است، انجام خواهد شد و تمامی امکانی که در دسترس عموم هواداران، بازیکنان، مربیان و تمام افراد برگزارکننده بازی قرار دارد، ضدعفونی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه شورای تأمین استان تصمیمی برای برگزاری بازی بدون تماشاگر دارد با خیر گفت: تاکنون چیزی به هیئت فوتبال اصفهان ابلاغ نشده است.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان درباره بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: بلیت‌فروشی این بازی از ساعت ۹ صبح روز جمعه آغاز شده و تا قبل از بازی ادامه دارد. طبق روال همیشگی ۱۰ درصد بلیت‌ها که حدود ۶ هزار بلیت می‌شود، در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود و مابقی به هواداران سپاهان فروخته خواهد شد. درب ورزشگاه حدود ۳ ساعت قبل از بازی باز می‌شود و تماشاگران می‌توانند برای دیدن بازی به ورزشگاه وارد شوند.

وی در پاسخ به اینکه برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ بازی‌های گذشته ۲ تیم چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ قبلی، یگان ویژه تمهیدات ویژه‌ای را برای بحث نظارت روی حضور هواداران در ورزشگاه و حفظ آرامش آنها در زمان برگزاری بازی در نظر گرفته است. مشکلاتی که در بازی‌های قبل بود، برطرف شده و شرایط خوبی در ورزشگاه ایجاد شده است. مهم‌ترین مورد این است که تمام ورزشگاه و سکوهای تماشاگران، تحت نظرات دوربین‌های مدار بسته قرار دارد و خدای نکرده اگر کوچک‌ترین مشکلی پیش بیاید، زیر نظر مسئولان امنیتی خواهد بود.

دادخواه ادامه داد: باشگاه سپاهان اقدامات فرهنگی زیادی انجام داده است تا هواداران را به خویشتن‌داری و حمایت از تیم خودی تشویق کند و با مشوقین اصلی تیم جلسات لازم برگزار شده است. همچنین باشگاه برای آرام نگه داشتن جو در زمان بازی تمهیدات فرهنگی را در نظر گرفته که همزمان با استقرار تماشاگران در درون ورزشگاه، انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)