پرسپولیس نیوز: وکیل علیرضا بیرانوند در خصوص مطلب منتشرشده از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش واکنش نشان داد.

مصطفی سلیمانی وکیل دروازه‌بان تیم پرسپولیس و تیم ملی در مورد متن منتشر شده از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش پیرامون انتخاب نشدن بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا گفت: ما هنوز امید داریم اما مسلم است که مازیار ناظمی به خاطر مسؤولیتی که در وزارت ورزش دارد، از انتخاب‌ها و تصمیم‌ها زودتر باخبر می‌شود. معمولاً اینگونه اخبار یکی دو روز زودتر به مسؤولان و وزارت ورزش می‌رسد.

سلیمانی در ادامه افزود: طبق آنچه که ما شنیده‌ایم اکرم عفیف به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب می‌شود، طبق قانون کنفدراسیون آسیا بازیکن برای این مراسم حتماً باید حضور داشته باشد و نمونه آن خود بیرانوند بود که سال گذشته به عنوان مسؤولیت‌های اجتماعی باید در این مراسم حاضر می‌شد، اما چون حاضر نشد لوح نقره‌ای به او تعلق گرفت. این نشان می‌دهد که لابی قطری‌ها چقدر قوی است که قانون را نقض کردند. لابی ما بسیار ضعیف است و فکر می‌کنیم که بازیکن ما به خاطر عملکرد خوبش حتماً انتخاب می‌شود.

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی افزود: بیرانوند سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم ملی خوب کار کرد و حقش بود که پارسال به این عنوان برسد، اما حتی اسمش بین سه نامزد این مراسم هم قرار نداشت و عبدالکریم حسن اصلاً عنوان و افتخاری نداشت. بیرانوند با کلی خستگی به محل برگزاری مراسم رسید، اما تا به آنجا رسید خبر را پخش کردند.

وکیل دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: این رفتار غیرحرفه‌ای بود، شاید آقای ناظمی می‌خواهد بگوید ما از همه چیز خبر داریم، اما این موضوع مهمی نیست. به هر حال هر کس در آن سمت باشد، از این اخبار مطلع می‌شود و من هم اگر آن مقام را داشته باشم، به واسطه کارم زودتر از دیگران مطلع می‌شوم.

سلیمانی ادامه داد: کام علیرضا بیرانوند را تلخ کردند، به هر حال ممکن بود او به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب نشود و ما هم گله‌ای نداشتیم، به هر حال او زحمتش را کشیده است، مهم این است که رفتار حرفه‌ای داشته باشید.

وی در مورد اینکه آیا با این بازیکن پس از این اتفاق صحبت کرده، گفت: بله با او صحبت کردم و خیلی ناراحت است. به من گفت که من تا به اینجا رسیدم اطلاع دادند که این خبر پخش شده است. متأسفانه هیچ تلاشی برای بیرانوند نشد، به خاطر این موجی که از دیشب به راه افتاده باید از مردم و رسانه‌ها تشکر کنیم. به هر حال شاید بیرانوند را بالای سن ببرند و از او یک تشکر خشک و خالی کنند و شاید بگویند جایزه دروازه‌بان سال را به او می‌دهیم.

وکیل بیرانوند در مورد اینکه در مقایسه این اتفاقات با مراسم های اروپایی تصریح کرد: ما کجا و آنها کجا؟ سطح فوتبال از همین تفاوت‌ها مشخص می‌شود و آنها حرفه‌ای هستند. من می‌گویم این رفتار چه درست و چه اشتباه غیرحرفه‌ای بود. بیرانوند خسته و کوفته به آنجا رسید و مردم می‌خواستند با شور و اشتیاق هم‌وطنانشان را در این مراسم ببینند. همین که برای یک قطری لابی می‌کنند که نیاید و قانون را نقض می‌کنند، لابی قوی این کشور را نشان می‌دهد. به هر حال باز هم می‌گویم از این ستون تا آن ستون فرج است و انسان با رؤیاهایش زنده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)