پرسپولیس نیوز : وکیل کشتی گیران شاکی از پرسپولیس در مورد اظهارات رحیمی مبنی بر توقیف نشدن اموال باشگاه واکنش نشان داد.

حمید کلوانی‌نوری در واکنش به اظهارات رحیمی که اموال پرسپولیس توقیف نشده اظهار داشت: صحبت‌های مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس خیلی جالب است چون به نظرم همه داستان را می‌دانند و نیاز به توضیح نیست. اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شده است.

وی افزود: حتی اموال اتاق رحیمی خیلی دقیق‌تر از سایر جاها توقیف شده است اما اگر دوست دارند بیشتر توضیح بدهم باید اعلام کنم میز کنفرانس، فاکس، صندلی‌های چرمی در تاریخ 30/4/93 ساعت 16 بعدازظهر طبق پرونده شماره 930065 با حضور ماموران اجرای احکام و طبق دستور شعبه 37 دادگاه حقوقی تهران و پاسگاه 145 ونک توقیف شده است.

وکیل کشتی گیران ادامه داد: ما جهت توقیف اموال با کلیه مستندات و مسئولان قانونی به باشگاه مراجعه کردیم و میز کنفرانس، صندلی مدیرعامل و 8 صندلی دفتر مدیرعامل، دستگاه‌های فاکس، تلویزیون 32 اینچ مربوط به اتاق مدیرعامل، میز چوبی و صندلی مدیرعامل و مبل 4 نفره و برخی وسایل دیگر توقیف شد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا پای رحیمی به کلانتری هم باز شده یا خیر گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. ما وسایل را توقیف کردیم و در صورتی که پرسپولیسی‌ها به وعده خود عمل نکنند این اموال را به مزایده خواهیم گذاشت.

کلوانی نوری در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال چه چیزی است اما دیدم ایشان گفته که مبلغ بدهی به کشتی‌گیران طبق گفته رویانیان مشخص نیست اما ما طبق مستندات احکام لازم را داریم و حرف‌های ایشان که اموال پرسپولیس توقیف نشده حرفی دروغ است. ما وقتی نداریم اما به زودی میز و صندلی‌ها را از باشگاه بیرون می‌آوریم تا خیال آقایان راحت شود.

وکیل کشتی‌گیران در پایان خاطرنشان کرد: رحیمی گفته موضوع کشتی برای 4 یا 5 سال پیش است باید اعلام کنم آقای رحیمی! یا در جریان نبوده و یا به دنبال مسائل دیگری هستید. موضوع ما با باشگاه پرسپولیس مربوط به 17 ماه پیش است و ربطی به 5 سال پیش ندارد. اقلام باشگاه نیز کاملا توقیف شده و اگر به وعده خود عمل نکنید، می‌بینید که وسایل به مزایده گذاشته خواهد شد یا خیر.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)