مرجع خبری پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور افشین پیروانی در مجموعه کادر فنی پرسپولیس به روند حرکتی این تیم لطمه می زد.
 
به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، عباس انصاری فرد در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس افزود: وینگادا در جلسات مختلف تاکید می کرد که من همیشه ارتباط خوبی با بازیکنان تیم هایم داشته ام و تاکنون با مردم خون گرم ایران نیز ارتباط خوبی برقرار کرده ام اما تا کنون نتوانسته ام با بازیکنان پرسپولیس ارتباط خوبی برقرار کنم.
 
به این ترتیب من با صحبت های سرمربی تیم به این نتیجه رسیدم که وجود آقای پیروانی به ضرر پرسپولیس و همچنین خود ایشان است و به صورت کاملا محترمانه و با عنوان موقت با ایشان قطع همکاری کردیم.
انصاری فرد درباره افشین پیروانی گفت: البته زمانی هم که ایشان سرمربی پرسپولیس شد من به شخصه با این تصمیم مخالف بودم چرا که وقتی بازی بازیکنان ما تمام می شود و سمت سرمربی گری را به آنها می سپاریم باعث سوختن این مهره ها می شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه سرمربی گری علی دایی در این تیم تاکید کرد:  من به کلی این موضوع را ردر می کنم چرا که هر موقع  روند نتایج پرسپولیس روی غلطک افتاده مسائلی همچون لیست مازاد و لیست خرید  را مطرح می کنند. این شایعه هم توسط حاشیه سازان برای بهم ریختن ذهن وینگادا ساخته شده است.

به گزارش مرجع خبری انصاری فرد در پایان تاکید کرد: پرسپولیس خانه ی آقای دایی است اما ایشان در ایران نبوده اند که مذاکره ای صورت بگیرد و مطرح شدن این امر باعث تعجب خود آقای دایی هم شده است.
انتهای گزارش/اختصاصی/امانت دار باشید-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)