خبرگزاری پرسپولیس :  سرپرست تیم ملی نوجوانان از حضور وحید هاشمیان در اردوی این تیم و جلسه‌اش با بازیکنان و کادر فنی خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکاری سرپرست تیم ملی نوجوانان درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت: دیروز تیم ملی نوجوانان یک بازی دوستانه با تیم امید نفت انجام داد که سه بر دو به سود امید نفت به پایان رسید.

وی ادامه داد: تیم ملی نوجوانان در ترکیبش نسبت به مسابقات آسیایی تغییراتی داشته و با این تغییرات به تورنمنت روسیه می‌رود. تورنمنتی که تحت جام جهانی کوچک برگزار می‌شود و تیم‌های قدرتمندی در این رقابتها حضور دارند. رقابتها در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. ایران با تیم‌های فنلاند، ترکیه و قزاقستان همگروه است و بازیهای خوبی در مرحله مقدماتی پیش‌رو داریم. این تورنمنت می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی نوجوانان باشد.

سرپرست تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: امروز وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی هم قرار است در تمرینات تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کند و جلسه مشترکی با بازیکنان و کادرفنی داشته باشد. تیم ملی نوجوانان با حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران روحیه می گیرد.

پرهیزکاری در پایان گفت: امروز صبح تیم ملی تمرین کرد و بعدازظهر هم تمرین خواهم کرد و فردا هم تمرینات صبح و بعدازظهر خواهد بود. سپس در بامداد پنج شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)