مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم هاي پرسپوليس ايران و بنيادكار ازبكستان از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا باحذف آخرين نماينده ايران در اين رقابت ها پايان يافت.

اين ديدار از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادي آغاز شد
در دقيقه 41 باقري ها روي ريوالدو خطاي پنالتي انجام داد و كاپيتان برزيلي بنيادكار نيز اين ضربه را به گل نخست بازي تبديل كرد.
پرسپوليس پس از دريافت اين گل دو بار در دقايق 41 و 45+2 توسط نبي اله باقري ها صاحب موقعيت گل شد اما دروازه بان بنيادكار اجازه باز شدن دروازه را نداد.
تلاش شاگردان وينگادا براي رسيدن به گل در نيمه دوم بي نتيجه بود و وقتي تا دقيقه 80 پرسپوليس موفق به گلزني نشد، تماشاگران شعار عليه مديرعامل(انصاري فرد) و سرمربي(وينگادا) را آغاز كردند و خواستار بركناري آنها شدند.
در دقيقه 85 نيز توپ در محوطه جريمه بنيادكار به دستان مدافع اين تيم برخورد كرد اما داور اعتقادي به خطاي پنالتي نداشت و در پايان بازي با يك گل به سود بنيادكار به اتمام رسيد تا شاگردان وينگادا پس از ناكامي در ليگ برتر و جام حذفي ايران، از ليگ قهرمانان آسيا نيز كنار بروند.

اين شكست در حالي رخ داد كه تعداد تماشاگران در نيمه دوم به يكصد هزار نفر رسيده بود.
كيم دونگ جين از كره قضاوت اين ديدار را برعهده داشت و به سرور جباروف، باكائف، راموس و زوخوروف از بنيادكار و باقري‌ها از پرسپوليس اخطار داد.
اسامي بازيكنان پرسپوليس: ميثاق معمارزاده، نبي اله باقري ها، سپهر حيدري، مجتبي شيري(75 ايوان پتروويچ)، عليرضا محمد، بهادر عبدي، پژمان نوري، فرهاد خيرخواه(71 محمد منصوري و 78 حسين بادامكي)، علي كريمي، عليرضا نيكبخت واحدي و محسن خليلي
سرمربي: نلو وينگادا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)