مرجع خبری پرسپولیس : مهدوی کیا محبوب است و گستره  محبوبیت او ففط مختص پرسپولیسی ها نیست.

تشویق مهدی مهدوی کیا در بازی استقلال و داماش عجیب بود.آن هم از این لحاظ که بازیکن مورد نظر قرمز پوشی بود که سالها در پرسپولیس توپ زده بود و یک بار هم در سال 76 دروازه تیم آبی پشان را فرو ریخته بود.

 

اما هواداران استقلال فارغ از تمام اتفاقاتی که در زمان حضور این بازیکن در ایران افتاده بود و به پاس زحماتی که این بازیکن خوش اخلاق در تیم ملی کشیده است مهدوی کیا را تشویق کردند تا او هم به احترام این تقدیر جانانه سر تعظیم برای آنها فرود بیاورد.


اما به راستی چه چیزی سبب می شود تا بازیکنی همانند مهدی مهدوی کیا به این سطح محبوبیت در فوتبال ایران برسد؟ این مساله در هر ورزشگاهی که او پا می گذارد به وضوخ دیده می شود و آنهایی که به استادیوم می آیند فارغ از رنگ پیراهن، سابقه حضور مهدی در پرسپولیس و اینکه موشک سابق هامبورگ حریفی است سر سخت برابر تیم شان او را تمام قد تشویق می کنند. این اتفاق در بازی با استقلال آنقدر چشم نواز بود که خیلی ها از اینکه هواداران دو آتشه آبی های تهران این گونه پسر سابق سرخپوشان را تشویق کردند به وجد آمده بودند.

 


این اتفاق جمعه شب در حافظیه شیراز نیز تکرار شد تا یک بار دیگر شاهد تشویق پسر محجوب فوتبال ایران به سبک و سیاق شیرازی ها باشیم. این مساله هر بار که تکرار می شود هوادارن پرسپولیس بیش از پیش حسرت این را می خورند که چرا بهترین” بک” راست ایران در یک دهه اخیر نباید در آخرین روزهای بازی گری اش پیراهن سرخ ها را به تن کند؟



اصلا جدا از این مساله اگر حمید استیلی به ادامه لجبازی هایش نسبت به خدمت گرفتن مهدوی کیا ادامه نمی داد حالا می توانست از محبوبیت این ستاره روزهای گذشته پرسپولیس ار هجمه انتقادهایی که از روی سکوها نسبت به او و کادر فنی اش شنیده می شود بکاهد. حضور علی کریمی به علاوه مهدوی کیا با توجه به محبوبیتی که این دو در نزد تمام فوتبال دوستان ایرانی دارند می توانست گره گشای مشکلات این روزهای قرمز پوشان پایتخت باشد.این اتفاقی است که حتی خود استیلی هم نمی تواند منکر آن باشد وشاید حالا پشیمان است که چرا در ابتدای فصل مهدوی کیا را بازی داد و شرایط حضور او در پرسپولیس را فراهم نکرد تا یک فصل ملال آور را با محمد و شیث سر کند.

* حسین جوادی – خبر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)