خبرگزاری پرسپولیس : ورزشگاه امام رضا (ع) که در حال حاضر مرکز تمرینات و بازی های خانگی تیم های پایه پرسپولیس است، به آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

حمید استیلی که در راستای برنامه های تبیین شده پرسپولیس قرار است با راه اندازی آکادمی فوتبال باشگاه، ساختار جدیدی را در رده های پایه بوجود آورد، امروز با مربیان تیم های پایه تشکیل جلسه داد.

بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با اهداف تشکیل این جلسه گفت: این جلسه بیشتر برای این بود که صحبت های مربیان تیم های پایه را بشنویم و از مشکلات و کمبودهای تیم ها مطلع شویم. مربیان هم یکسری نظرات و درد دل ها داشتند که شنیدیم و آنها را یادداشت کردیم. ما برای اینکه بتوانیم در رده های پایه یک کار سیستمی را حاکم کنیم باید تمام جوانب امر را بسنجیم و در نهایت این گزارش را به آقای رویانیان ارائه خواهیم داد.

استیلی همچنین در ارتباط با این جلسه خبر از پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان تیم های پایه پرسپولیس داد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عصر امروز به همراه پرویز کماسی با حضور در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) از این ورزشگاه بازدید کرده و گزارشی از امکانات مورد نیاز مجموعه را تهیه کرد.

حمید استیلی تصریح کرد: امروز به اتفاق آقای کماسی برای بازدید از ورزشگاه امام رضا (ع) آمدیم، چرا که در جریان راه اندازی آکادمی فوتبال قرار است یک مرکز سنجش آمادگی جسمانی هم راه اندازی شود که به این منظور باید امکانات جدیدی تهیه شود.

وی افزود: ورزشگاه امام رضا (ع) که در حال حاضر مرکز تمرینات و بازی های خانگی تیم های پایه پرسپولیس است، قرار است به آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس تبدیل شود و در همین راستا امروز برای بازید از امکانات آن عازم این مجموعه شدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)