مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن بازدید از مراحل آماده سازی ورزشگاه نقش جهان، ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا مرداد 92 افتتاح شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان، محمدرضا محمدجواهری در این بازدید اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است ورزشگاه نقش جهان اصفهان تا مردادماه امسال افتتاح شود.

وی افزود: تکمیل عملیات اجرایی و افتتاح ورزشگاه نقش جهان تا پایان دولت دهم از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور به شمار می‌رود. برهمین اساس از ابتدای فعالیتم در اداره ‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکنون بودجه‌ای در حدود 57 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و 20 میلیارد ریال از محل بودجه‌های استانی با تعامل استاندار اصفهان به این طرح اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه زمین چمن ورزشگاه نقش جهان در مرحله کاشت قرار دارد، افزود: در حال حاضر تمامی صندلی‌های تماشاگران، اسکوردبردها و پروژکتورهای موردنیاز این ورزشگاه خریداری شده و در آینده نزدیک عملیات نصب آنها اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: براساس آمار و اطلاعات موجود، حدود 180 نفر به اشکال مختلف در مراحل مختلف اجرایی این طرح عظیم فعالیت می‌کنند.

محمدجواهری با تشریح لزوم اتمام این ورزشگاه تا پایان فعالیت دولت دهم خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، انتظار داریم زمینه افتتاح این ورزشگاه 75 هزار نفری تا مردادماه سال جاری مهیا شود و شاهد تحقق رویای 18 ساله مردم استان اصفهان در حوزه ورزش باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)