مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که نسبت فامیلی نزدیکی با جواد نکونام دارد بعد از ظهر امروز در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت تا برای بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌پوشان وساطت کند.
 

به گزارش مهر، داستان استقلال و نکونام به یک معادله عجیب تبدیل شده و هر روز افراد زیادی برای بازگشت کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به جمع آبی‌ها واسطه‌گری می کنند. بعد از علیرضا منصوریان این بار نوبت به یک پرسپولیسی رسید تا در این باره تلاش کند.

بهنام ابوالقاسم‌پور، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که نسبت فامیلی نزدیکی هم با نکونام دارد همراه با علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در دفتر فتح‌الله‌زاده حضور یافتند تا در خصوص حل مشکلات طرفین به گفتگو بنشینند. امیری در این باره خاطرنشان کرد قرار است یک نشست دیگر بین فتح‌الله‌زاده و نکونام برگزار شود.

از سویی دیگر قرار بر این شد عصر امروز نکونام به همراه منصوریان و چند نفر دیگر افطاری را در منزل امیر قلعه‌نویی حضور یابند تا به مشکلات روزهای گذشته برای تمدید قرارداد این بازیکن پایان دهند.

همچنین علی امیری درباره نامه نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در حال نوشتن جوابیه‌ای در همین خصوص به فدراسیون فوتبال هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)