پرسپولیس نیوز: دستیاران فراز کمالوند، سرمربی مستعفی تیم فوتبال پارس جنوبی جم فعلاً تمرینات این تیم را زیر نظر خواهند داشت.
فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز گذشته (شنبه) و پس از تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان،‌ از سمت خود استعفا کرد و به همراه مرتضی اسدی دستیار خود، عازم تهران شد. سرمربی مستعفی پارس گفته در صورت نپذیرفته شدن استعفایش هم حاضر به بازگشت به این تیم نخواهد بود.

با وجود این اتفاق و با درخواست کمالوند، دستیاران این مربی از جمله نادر باقری، عرفان جم‌رتبه و مهدی نوری قرار است با حضور در تمرینات، عملکرد زردپوشان جمی را در نظر بگیرند. بازیکنان پارس جنوبی امروز به ریکاوری می‌پردازند و تمرینات خود را برای بازی با پرسپولیس از روز سه‌شنبه آغاز خواهند کرد.

مشکل دیگری که برای پارس جنوبی وجود دارد، این است که مراد مرادی که به‌عنوان مدیرعامل موقت باشگاه فعالیت می‌کند، هنوز حق امضا ندارد و در صورت عقد قرارداد با سرمربی جدید، او نمی‌تواند قرارداد سرمربی جدید را امضا کند.

برخی بازیکنان پارس جنوبی از جمله محمد نوری تهدید کردند به خاطر مشکلات مالی موجود، قصد دارند که این تیم را ترک کنند. نوری حتی پس از این مسابقه، جم را ترک کرد و به تهران آمد. با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی و نیز حساب باشگاه پارس، جمی‌ها با مشکل کمبود بازیکن هم مواجه خواهند بود.

پارس جنوبی جم روز پنجشنبه و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، میزبان پرسپولیس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)