تیم داماش گیلانیان در حالی تمرینات خود را برای حضور در فینال جام حذفی آغاز کرده است که برخی از بازیکنان این تیم در تمرینات غایب هستند.

تیم فوتبال داماش گیلانیان باید روز ۱۲ خرداد ماه در فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف برنده دیدار سپاهان – پرسپولیس برود، اما هنوز وضعیت مشخصی برای این بازی ندارد.

داماشی‌ها که به اتفاقات و داوری‌ دیدار پلی‌آف لیگ دسته دوم معترض هستند، در حالی چند روزی است تمرینات خود را برای حضور در فینال جام حذفی آغاز کرده‌اند که به زحمت تعداد بازیکنان حاضر در تمرین این تیم به ۱۱ نفر می‌رسد!

گیلانی‌ها که با شکست تیم‌های سایپا و ماشین‌سازی به فینال این مسابقات راه یافتند،‌ تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند و علاوه بر این، تعدادی از بازیکنان دیگر این تیم هم به دلایل نامشخص از حضور در تمرینات خودداری کرده‌اند. باشگاه داماش گیلانیان نیز در واکنش به همین موضوع غیبت بازیکنان را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش کرده است.

در هر صورت شاگردان سیامک فراهانی که پیش از این هم وضعیت خوبی برای حضور در فینال جام حذفی نداشتند، با اتفاقات پیش آمده در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و باید دید در فاصله چند روز باقیمانده تا فینال جام حذفی، مدیران این باشگاه چه فکری برای تیم‌شان خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)