مرجع خبری پرسپولیس : ورزشگاهی که کاشانی می‌خواهد آن را از شورای شهر بگیرد عامل اصلی اختلافات مدیران دو باشگاه استیل آذین و پرسپولیس است.

به گزارش مرجع خبری به نظر می رسد حبیب کاشانی برای تلافی ماجرای انتقال کریمی به پرسپولیس با اعضای شورای شهر تهران درگیر شده است.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در نشست صبح سه‌شنبه شورای شهر تهران تمام تلاش خود را به خرج داد تا بتواند اعضا را از واگذاری استادیوم امام رضا (ع) به تیم استیل‌آذین منصرف کند. استادیوم 15 هزار نفری شهرری را کمتر از دو ماه قبل اعضای شورای شهر تهران در مصوبه‌ای تأکید کردند بر اساس بالاترین رقم ارائه شده از سوی حسین هدایتی که باید درصدی بیش از رقم کارشناسی بنا باشد، به استیل‌آذین بفروشند تا استادیوم اختصاصی این تیم باشد.

آن زمان حبیب کاشانی یکی از اعضای نزدیک به حسین هدایتی بود و نقش پدر معنوی تیم این میلیاردر عشق فوتبال را داشت که تلاش بسیاری می‌کرد تا بتواند تعدادی از اعضای ورزشی شورای شهر چون علی دبیر و هادی ساعی را عضو هیأت مدیره این تیم تازه لیگ برتری شده، کند. کاشانی از ابتدای فصل و از زمانی که حمید استیلی سرمربی استیل‌آذین شد، به حسین هدایتی نزدیک شد. این دو اپوزیسیون باشگاه پرسپولیس را شکل دادند و محبوبیت‌شان سبب شد تا آرامش فکری مدیر وقت پرسپولیس یعنی عباس انصاری‌فرد از بین برود و او خیلی زود تیمش را در رده‌های پایین جدول ببیند.

در همان زمان به اصرار کاشانی اعضای شورای شهر با واگذاری استادیوم شهرری که قرار بود در سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان به بهره‌برداری برسد را به استیل بسپارند. با این وجود وقتی کاشانی همه‌کاره پرسپولیس شد و تصمیم گرفت تا هدایتی از اعضای هیأت‌مدیره تیمش نباشد، روابط خوب این دو به رو به سردی گذاشت.

مخالفت استیل‌آذین با واگذاری کریمی در نیم‌فصل به پرسپولیس هم این اتفاق را تشدید کرد تا کاشانی تصمیم بگیرد اقدام مالک استیل را تلافی کند. به همین دلیل بود که او تصمیم گرفت تا از نفوذ خود استفاده کند و مانع از انتقال ورزشگاه امام رضا (ع) به هدایتی شود.

 
در این راه چون همیشه حسن بیادی حامی دوست قدیمش بود اما 11 عضو شورا با این درخواست مخالفت کردند. دو عضو ورزشی شورا یعنی دبیر و ساعی هم بیش از دیگران به سرپرست پرسپولیس ایراد گرفتند.
واکنشی که خشم کاشانی را به همراه داشت. او در پایان جلسه جملاتی را به زبان آورد و نشست با اوقات‌تلخی طرفین به پایان رسید.
 
با این وجود همچنان قرار است این استادیوم در اختیار استیل‌آذین قرار گیرد و خواسته کاشانی برای تبدیل شدن این استادیوم به زمین تمرین پرسپولیس، رد شده است. این درحالی است که چهار سال قبل هم ورزشگاه شهر قدس برای تمرین به پرسپولیسی‌ها واگذار شد اما آنها به دلیل دوری راه حتی یک تمرین هم در آن زمین انجام ندادند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)