شنبه 26 بهمن(13:38) 

مرجع خبری پرسپولیس : وينگادا: بهترين بازيكنان دنيا را در اختيار دارم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درحال حاضر بهترين بازيكنان دنيا را در اختيار دارم

نلو وينگادا اظهار داشت: اگر چه شناخت لازم از نفرات را ندارم اما اعتقاد دارم بهترين بازيكنان دنيا را دارم كه همين برگ برنده من است. من از تجارب پيرواني و سعداوي نيز استفاده مي‌كنم.
وي در خصوص بازي روز گذشته برابر استقلال گفت: شايد تعويض‌هاي من از نظر برخي درست نبود اما من نظرم را با كمك دستيارانم در زمين پياده كردم.
وينگادا افزود: پس از گلي كه دريافت كرديم براي بهتر شدن تيم منصوري را وارد زمين كردم. با بيرون كشيدن رحمان رضايي ريسك بزرگي انجام دادم چون نياز به گل داشتيم و خوشبختانه به خواسته خود رسيديم.
وينگادا تصريح كرد:

براي من، بازيكن ستاره معني ندارد. هر كس خوب بازي كند و منطقي تمرين كند بازيكن مورد علاقه من خواهد بود. در يك ديدار رسمي 11 نفر بازي مي‌كنند و 3 نفر تعويض مي‌شوند و يك مربي دوست ندارد بدترين‌ها را به زمين بفرستد يا بدترين تعويض ها را انجام دهد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينكه چه شناختي از ابومسلم دارد؛ گفت: هيچ شناختي از اين تيم ندارم. در درجه اول بايد از تيم خودم بيشتر شناخت پيدا كنم و كم كم ساير تيم‌هاي ايران را بشناسم. براي من مهم‌تر از همه شناخت كامل پرسپوليس است.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: در بازي ديروز همه بازيكنان جنگيدند. من به آنها افتخار مي‌كنم و همان تيمي را كه دوست دارم در ميدان ديدم چون آنها تحمل باخت نداشتند. صبر و تحمل هواداران نيز باعث شد حتي در وقت هاي تلف شده انگيزه داشته باشيم .
وينگادا اضافه كرد: من از آنها تشكر مي‌كنم و خوشحال هستم كه آنها نيز مرا حمايت كردند. هر كاري از دستم برآيد براي موفقيت پرسپوليس و خوشحالي هواداران انجام مي دهم و هرگز كوتاهي نخواهم كرد.

وي در خصوص حضور هادي نوروزي و علي عسگر در بازي شهرآورد و دوري چند هفته اي آنها از ميادين فوتبال تاکيد کرد: ما هميشه به آمادگي بازيکنان توجه کرده و از هر کسي در سيستم و برنامه کاري ما عملکرد خوبي داشته باشد استفاده خواهيم کرد.
سرمربي پرسپوليس ادامه داد: نوروزي و علي عسگر در شهرآورد روز گذشته به عنوان مهره سرعتي به کمک ما آمده و به خوبي نيز از عهده وظايف خود برآمدند.
وينگادا در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه پرسپوليس در کدام خط ضعف دارد تصريح کرد: فکر مي کنم بازيکنانم جزء بهترين بازيکنان ايران بوده و هنوز صحبت در اين مورد زود است.
وي درباره بازي هفته آينده مقابل ابومسلم افزود: با توجه به حضور کوتاهم در ايران از اين تيم شناختي ندارم. الان فقط مي خواهم پرسپوليس و بازيکنانش را به خوبي بشناسم.
وينگادا در پايان با تشکر از حمايت همه جانبه هواداران تيم پرسپوليس از اين تيم در بازي شهرآورد تهران گفت: جو ورزشگاه خيلي عالي و استاديوم با حضور هواداران قرمز بسيار زيبا شده بود. من از همين جا از حمايت همه هواداران تشکر مي کنم. وقتي اين حمايت را مي بينيم دلم مي خواهد با تمام وجود براي موفقيت پرسپوليس کار کنم.
پرسپوليس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر روز سه شنبه هفته جاري ميزبان ابومسلم است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)