جمعه 21 فروردین (16:02)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اختلاف در هر خانواده اي وجود دارد، با اين حال تذكر لازم را به دو بازيكن تيم دادم.

نلو وينگادا اظهار داشت: براي من بسيار مهم بود تا سه امتياز بازي مقابل الغرافه قطر را كسب كنيم و خوشبختانه بازيكنان من با جنگندگي و استفاده از موقعيت ها توانستند جواب خوبي به كادر فني دهند.
وي افزود: مسئله مهمي را بعد از بازي فراموش كردم. بايد صميمانه از هواداران تشكر كنم كه در شرايط نامساعد جوي ما را همراهي كردند. شايد در هيچ كجاي دنياي اين اتفاق رخ ندهد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره بازي مقابل پيكان تصريح كرد: براي ما هر بازي چالش خاص خود را دارد. به تيم پيكان احترام مي گذارم؛ اما مجبوريم سه امتياز را كسب كنيم تا حداقل در پايان فصل به مقام سوم رسيده و در فصل آينده ليگ قهرمانان نيز حاضر باشيم.
وي افزود: متاسفانه در اين بازي به دليل سه كارته بودن كريم باقري را نداريم و عليرضا نيكبخت واحدي نيز تكليفش به دليل مصدوميت، فردا مشخص مي شود.
وينگادا در پاسخ به اين سوال كه چرا از خليلي استفاده نمي كند، گفت: مصدوميتي بزرگي را پشت سر گذاشته است. هشت ماه از فوتبال دور بود و قطعا نياز به زمان و ريكاوري دارد. مطمئن باشيد به موقع از اين مهاجم خوب و فرصت طلب استفاده خواهم كرد.

وي در خصوص درگيري لفظي پژمان نوري و عليرضا حقيقي بعد از گل تيم الغرافه خاطرنشان كرد: مشكلاتي بود كه نمي خواهم خيلي به آن بپردازم؛ اما در بازي ولز و آلمان كه چند روز پيش برگزار شد ديديد كه در تيم حرفه اي آلمان چه اتفاقي افتاد و آنها چگونه با يكديگر مشكل پيدا كردند.
وي افزود: اختلاف در هر خانواده اي وجود دارد؛ اما اعضاي يك خانواده مي توانند به راحتي مشكل خود را حل كنند. به همين دليل به دو بازيكن مذكور تذكرات لازم را دادم و در جمع بازيكنان صحبت هايي كردم كه ديگر اين مسائل تكرار نشود،‌ البته اين مشكل زياد بزرگ نبود و اميدوارم بيش از حد به آن دامن زده نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)