دوشنبه 21 بهمن (11:02)

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي پرتغالي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فقط به پيروزي و موفقيت در اين تيم فكر مي كنم.

 نلو وينگادا كه اوايل بامداد امروز وارد تهران شد، در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خميني (ره) اظهار داشت: از زماني كه فوتبال را در پورتو آغاز كردم تا كنون، همواره به پيروزي فكر كرده ام. در تيم جديدم نيز با كمك كادر فني، در تلاش براي تحقق اين هدف خواهيم بود.
وي درباره شناختش از فوتبال ايران، عنوان كرد: مرداد ماه كه همراه اردن به ايران آمدم، شناخت خوبي در اين زمينه به دست آوردم. ديدار اخير پرسپوليس را هم كه برابر داماش برگزار شد، ديدم.
سرمربي پرتغالي درباره حضورش در آستانه دربي، اظهار داشت: مي دانم كه اين ديدار يكي از مهم‌ترين دربي هاي جهان است. ديدار استقلال برابر راه آهن را هم ديده ام. در تلاشيم تا زمان برگزاري اين بازي، اطلاعات بيشتري از حريف كسب كنيم.
نلو وينگادا درباره فعاليت در باشگاهي با هواداران بي شمار، گفت: به فعاليت در چنين وضعيتي عادت داشته و تجربه آن را هم دارم. فوتبال ورزشي بين‌المللي، با يازده بازيكن، يك توپ و قوانيني يكسان در جهان است.

سرمربي جديد تيم پرسپوليس از پيوستن يك مربي بدنساز به كادر فني خبر داد. وي تا روز آينده به تهران خواهد آمد.
ادواردو مانوئل مارتينو وينگادا (نلو وينگادا) نام كامل سرمربي جديد پرسپوليس است. وي در 39 ماه مارس سال 1950 و در پرتغال به دنيا آمد.
وي سابقه فعاليت در تيم‌هاي بلننسه، آكادميكا، سينترس، بنفيكا، مارتيمو، الزمالك و ويداد كازابلانكا را دارد. تيم‌هاي ملي اردن، عربستان، زير 23 سال مصر و زير 20 سال پرتغال را نيز وينگادا هدايت كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)