مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس به دليل عدم به موقع پرداخت مطالباتش به اين باشگاه اولتيماتوم داد.

نلو وينگادا كه چند روز پس از شكست اين تيم مقابل بنيادكار ازبكستان ايران را ترك كرد، به دليل عدم به موقع پرداخت مطالباتش به باشگاه پرسپوليس اولتيماتوم داد.
وي طي نامه‌اي از طريق فدراسيون فوتبال پرتغال به فدراسيون ايران و باشگاه پرسپوليس اعلام كرده در صورتي كه تا دو روز پس از ارسال اين نامه تكليف او مشخص نشود از طريق قانوني به فيفا رسما شكايت خواهد كرد و موضوع پيش آمده را پيگيري مي‌كند. وينگادا اين نامه را آماده كرده و قرار است فردا به فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرد.
مديربرنامه هاي اين مربي پرتغالي در اين باره گفت: وينگادا اعلام كرده بنا بر قول انصاري فرد قبل از خروج از ايران قرار بود 50 درصد از مطالبات اين مربي ظرف 10 روز پرداخت شود اما اين موضوع صورت نگرفته و او به همين دليل تصميم جديدي گرفته است.

وي افزود: وينگادا همچنين اعلام كرد در صورتي كه اين موضوع در ايران پيگيري نشود به فيفا شكايت خواهد كرد و از طرف مسئول قضايي اين فدراسيون كه يك پرتغالي است با در دست داشتن اسناد، مدارك و نامه‌هايي كه از باشگاه پرسپوليس اقدامات لازم را انجام خواهد داد. وينگادا يك مربي حرفه‌اي است و حتي بيشتر از موعد مقرر به باشگاه پرسپوليس به خاطر محبوبيتش در ايران و آسيا فرصت داده است. اميدوارم كاري انجام نشود كه اين مربي براي باشگاه پرسپوليس مشكل‌ساز شود. وينگادا را به اندازه كافي در اروپا مي شناسند و او نيازي به تهديد كردن ندارد.
پرسپوليس در گذشته به خاطر شكايت بازيكنان خارجي از جمله رافائل به فيفا با دردسر و حتي كسر 6 امتياز در ليگ هفتم مواجه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)