يك شنبه 13 ارديبهشت:(13:40)

مرجع خبري پرسپوليس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من پيرواني را اخراج نكردم و اگر نامه‌اي نوشتم به مردم نشان دهيد.

نلو وينگادا پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران درباره اينكه گفته مي شود وي در نامه اي خواهان بركناري پيرواني شده؛ اظهار داشت: من نامه اي به باشگاه پرسپوليس در خصوص رفتن پيرواني ننوشتم. اگر افرادي مي‌گويند كه اين نامه را من امضا كردم، ‌آن را به مردم نشان دهند. من نيز با روي باز خواستار روشن شدن اين مسئله هستم. در زندگي و فوتبال ياد گرفته ام صاف و صادق باشم و تمام حرف هايم را بزنم.
وي افزود: اگر بخواهم جواب بدهم كه پيرواني اخراج شده يا خير اين موضوع بوجود مي‌آيد كه من پيرواني را اخراج كردم اما حالا كه اينطور نيست من درباره ايشان حرفي نمي‌زنم، چون با او مشكلي ندارم. دليل غيبت پيرواني و سعداوي در تمرين گذشته حضور در كلاس مربيگري بود.

وينگادا در خصوص شرايط پرسپوليس بعد از دو برد متوالي مقابل راه‌آهن و سپاهان تاكيد كرد: در وضعيت خوبي قرار داريم اما مي‌دانيم كه بايد مقابل الشارجه به پيروزي برسيم و حكم صعود مان به مرحله بعد را رقم بزنيم.
وي در جواب اين سوال كه آيا مي‌دانيد الشارجه از ليگ قهرمانان آسيا انصراف داده؛ گفت: ليگ قهرمانان آسيا با هيچكس شوخي ندارد. فعلا تمركز من روي بازي با الشارجه است. هنوز به من ابلاغ نشده كه اين بازي لغو شده يا اتفاق ديگري افتاده است. من فقط مي‌دانم كه بايد به اين بازي فكر كنم و تا وقتي كه اين موضوع رسما اعلام نشده درباره‌اش صحبتي نمي‌كنم.
وينگادا در خصوص اتفاقات پيش آمده در تمرين امروز و درگيري ليدرها تصريح كرد:‌در فوتبال هميشه تنش‌ها بالاست و اتفاقاتي رخ مي‌دهد. ديروز در ليگ پرتغال نيز اتفاق بزرگي كه باعث درگيري شد رخ داد اما مهم اين است كه ما دست به دست هم بدهيم تا براي سربلندي پرسپوليس تلاش كنيم.
وي گفت: خبر اخراج پيرواني از طريق رسانه ها منتشر شد اما هر چيزي كه مطبوعات مي‌نويسند را نبايد باور كرد چون اخبار منتشره صددرصد درست نيست.
وينگادا درباره جذب بازيكنان جديد تصريح كرد:اين موضوع بدون هماهنگي من انجام شده است و من در جريان آن نيستم.
اين مربي پرتغالي در خصوص اختلاف نظر با اعضاي كادر فني اظهار داشت: اختلاف نظر در هر كادرفني وجود دارد اما ما خودمان اين مسئله را حل مي كنيم و نبايد اجازه دهيم كه به مطبوعات كشيده شود. مانند اينكه در صورتي كه با پيرواني مشكلي داشته باشيم آنرا در خودمان حل كنيم نه اينكه به مطبوعات بكشانيم.
وينگادا در خصوص شايعه انتخاب دايي به عنوان جايگزينش براي فصل آينده خاطرنشان كرد: من در مورد آينده حرفي نمي‌زنم. به اما و اگرهاي بعد نبايد توجه كرد و به همين دليل فعلا تمركزم را به موفقيت در بازي با الشارجه معطوف كردم. تاكنون با اعضاي كادر فني براي رسيدن به هدفم مشكلي نداشتم.
وينگادا در جواب اين سوال كه چه نظري در خصوص برخورد نامناسب عابدزاده با خبرنگاران داريد گفت‌: اتفاق امروز در تمرين غيرمنتظره بود. عابدزاده دوست داشت خبرنگاران بيرون بروند اما من به او اجازه اينك ار را ندادم. حق طبيعي من است كه اين تصميم را بگيرم. در تمرين پرسپوليس كسي بجز من تصميم نهايي را نمي‌گيرد. من در اين باره با فردي شوخي ندارم. هر موقع مشكلي احساس كنم با آن برخورد مي‌كنم. در تمرين امروز نيز كمي دير متوجه موضوع شدم وگرنه زودتر اقدام مي‌كردم.
سرمربي پرسپوليس در خصوص بازيكنان جذب شده اين تيم عنوان كرد: ليست نهايي من براي جذب بازيكنان جديد هنوز اعلام نشده و من اين ليست را بعدا با مشورت با كادر فني مي دهم.
وينگادا در جواب اين سئوال كه آيا با حمايت از پيرواني امكان ندارد اخراج شويد تصريح كرد: من حرف حق را زدم. اگر اقدامي كردم و اين خبر منتشر شده بايد به صورت رسمي اعلام شود. مترجم من در جريان تمام نامه هايم است و در اين باره هيچ مشكلي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)