پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد پرسپولیس بهتر از تیم میزبان بازی کرده است.

محرم نویدکیا پس از تساوی یک – یک تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در مراسم تجلیل از سید جلال حسینی در ابتدای مسابقه حضور نداشته است گفت: چند روز پیش آقای قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت برنامه‌ای برای سید جلال تدارک دیدند و من هم به همین دلیل قبول کردم که به ورزشگاه بیایم. درست است جلال حسینی بازیکن پرسپولیس است،‌ اما بازیکنی که ۱۱۵ بازی ملی دارد قابل احترام است و باید بیش از این برای این بازیکن مراسم برگزار کنند، به خصوص باشگاه این بازیکن. من برای قرعه‌کشی جام حذفی در قسمت دیگری از ورزشگاه بودم و بعد تا پایین بیایم به مراسم نرسیدم.

بازیکن پیشین تیم سپاهان در خصوص اینکه چرا عضو کادرفنی تیم سپاهان نیست عنوان کرد: سال قبل کرانچار پیشنهاد کرد و امسال قلعه‌نویی،‌ اما اتفاقاتی که در چند سال گذشته بین من و مسئولان سپاهان افتاد به صلاح هر دو طرف است که هم زندگی خودم را داشته باشم و هم باشگاه به کار خودش برسد.

نویدکیا ادامه داد: شاگرد قلعه‌نویی بودم و حتی زمانی که در تیم ملی بود من را دعوت می‌کرد. باید به او خسته نباشید بگویم که واقعا تیم خیلی خوبی ساخته است. همچنین به آقای سبحانی، من یک روز از او انتقاد کردم اما باید واقعا از او تشکر کنم. با اینکه الان مدیر کارخانه نیستند اما او به شخصه با قلعه‌نویی صحبت کرد و این مربی را به این تیم آورد. الان سپاهان هر جایگاهی دارد و در انتهای فصل هم به هر جایگاهی که برسد باید مدیون این دو نفر باشد.

وی در خصوص کیفیت فنی دیدار امروز یادآور شد: در مورد گل پرسپولیس نمی‌توانم چیزی بگویم، اما اگر منطقی باشم،‌ پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کرد و دوست داشتم سپاهان بهتر از این بازی کند.در هر صورت فوتبال است و شاید مسئله‌ای بوده که سپاهان ترجیح داد اینطور بازی کند. پرسپولیس در این بازی بهتر از سپاهان بازی کرد.

بازیکن پیشین تیم سپاهان در رابطه با مدعیان قهرمانی گفت: نباید پدیده را دست کم گرفت. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و اگر مشکلی برای آنها پیش نیاید می‌توانند مدعی باشند. پدیده در این  شرایط خیلی خوب موقعیت‌سازی‌ در مسابقات خود انجام می‌دهند،‌ به غیر از پدیده، سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند و فقط این تیم‌ها می‌توانند قهرمان لیگ شوند.

وی در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: در این مورد باید کارشناسان نظر بدهند، توپ در آن صحنه به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد، اما قبل از آن یک خطا انجام شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)