سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌خواهند با این حرف‌ها بچه بترسانند؟ آقای حسن‌زاده من زیر بمب و موشک صدام هم نترسیدم.

عبدالله‌ ویسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد صحبت‌های اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی که اعلام کرده با ویسی برخورد می‌کنیم تا امثال او تکلیف‌شان را بدانند، گفت: مگر اعدامم می‌کنند که می‌گویند کاری می‌کنیم تا تکلیفشان را بدانند، مگر من فحاشی کردم یا به کسی تهمت زدم یا مثل حقی که از ما خورده شد حق کسی را خوردم؟ چرا نمی‌توانیم از حق‌مان دفاع کنیم؟ در 5 بازی داور اشتباهات 100درصد علیه ما داشته است که در نتیجه مسابقه تأثیر گذاشت.

وی افزود: مگر در بازی مقابل ذوب‌آهن، ملوان و صبای قم که پنالتی‌مان را نگرفتند حرف زدم؟ مگر در بازی مقابل فولاد که بازیکن ما اخراج شد حرفی زدم؟ در بازی مقابل ملوان پنالتی ما را نگرفتند آن وقت به اشتباه بازیکن ما را اخراج کردند و برای ملوان پنالتی گرفتند. آقای حسن‌زاده چه کاره است که این حرف‌ها را می‌زند؟! او می‌خواهد بلا به سرم بیاورم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود می‌خواهد طوری با او برخورد کند تا حساب کار دست دیگران بیاید، اظهار داشت: بله، اصلا اگر می‌خواهند بیایند به گوشم بزنند. من فقط از خدا می‌ترسم. یک خوزستانی عشایری هستم که تلفیقی از لر و عربم، از هیچ‌کس نمی‌ترسم و نمی‌گذارم کسی حقم را بخورد. هر چقدر حق‌خوری شده است بس است دیگر. آقایان بروید اشتباهات داوری را نگاه کنید، آقای جباری با من خصومت شخصی دارد که سر یک تیم را برید. اشتباهات او را در بازی نگاه کنید.

ویسی با اعلام اینکه دقایق صحنه‌هایی از بازی که داور دچار اشتباه شده است را درآورده است، خاطر نشان کرد: دقیقه 4 و 42 ثانیه، 21 و 45 ثانیه، دقیقه 39 و پنالتی که در دقیقه 44 گرفته شد، اصلا داور صحنه را ندید و کمکش هم پرچم خود را بالا نیاورد. من صحنه را میکس کردم و دور بازیکنان دایره کشیدم، داور اصلا صحنه را نمی‌بیند تازه اگر هم ببیند بازیکن ما روی زمین افتاد و بدون اینکه مانع حرکت کسی شود یا پایی را بزند بازیکن پرسپولیس خودش را زمین می‌اندازد. واقعا اشتباهات خنده‌دار بود. در دقیقه 92 در گوشه زمین خطای خنده‌داری را گرفت که بازی را از سرعت انداخت. دقیقه 93 و 40 ثانیه خطای موسی کولی‌بالی را گرفت که به هیچ وجه خطا نبود. جالب است می‌خواهند من را تنبیه کنند، آنها با این اشتباهات باید من را مورد تشویق قرار دهند.

ویسی در ادامه تأکید کرد: به کدام داور بی‌احترامی کردم.  یدالله جهانبازی، محسن ترکی، اکبریان و خورشیدی بیایند صحبت کنند و این مسئله را تأیید کنند. من کی دچار اشتباه شدم. از داوران جوان سؤال کنید، 10 بار آنها دچار اشتباه شدند اما در پایان بازی خسته‌ نباشید گفتم. حسن‌زاده من را به خوبی می‌شناسد. 10 بار با یکدیگر به صورت تلفنی صحبت کردیم و او اعلام کرده یکی از سالم‌ترین مربیان هستم حالا چطور شده که این حرف‌ها را می‌زند!

وی افزود: مگر شما نمی‌گفتی امثال تو باید در فوتبال ایران باشند، حالا چرا ویسی بد شده است. حق چه کسی را در این کشور خوردم؟ مگر ایرادی دارد که گفتم داور کارمند وزارت ورزش است. چطور او می‌تواند برای تیمی که زیر نظر وزارت ورزش است قضاوت کند. او در کمیته آموزش چه کاری انجام می‌دهد، وقتی در کمیته آموزش است در کمیته داوران چه می‌کند. این آقا چطور توانسته 3 شغله باشد!

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که او فقط اعلام کرده چرا فردی که عضو وزارت ورزش است برای تیمی قضاوت می‌کند که زیر نظر وزارت ورزش است و به کسی اتهامی نزده است، اظهار داشت: من بد دهنی هم نکرده‌ام، داوری افتضاح بود. صحنه‌هایی که درآوردیم را به برنامه 90 می‌دهیم تا مردم قضاوت کنند. برنامه 90 به حرمت مردم خوزستان 10 دقیقه وقت بگذارد و اشتباهات داوری را به نمایش دربیاورد. به شکلی صحبت می‌کنند که انگار می‌خواهند بچه بترسانند، ما در جنگ صدام علیه ایران به همراه خانواده‌مان زیر بمب، موشک، تانک و هواپیما بودیم و از کسی نترسیدم آن وقت شما می‌خواهید با این حرف‌ها ما را بترسانید؟ زورتان آمده که گفتیم داورتان اشتباه می‌کند. شاید می‌خواستید پرسپولیس از بحران دربیاید. سرتان را مثل کبک درون برف کردید. پرسپولیس خیلی خوب از بحران درآمد و 7 امتیاز به دست آورد. این اتفاق به چه قیمتی افتاد. آقای حسن‌زاده چه زمان من به شما و کمیته داوران بی‌احترامی کردم که این بار دومم باشد. می‌گویند برخورد می‌کنیم انگار قتلی مرتکب شده‌ام. جنایتکاران و خائنان در این کشور می‌چرخند اما برخورد نمی‌شود مگر چه کاری انجام داده‌ام که می‌خواهند با من برخورد کنند. باز هم اعتراض می‌کنم و باز هم این کار را انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این اتفاقات فکر نمی‌کند باز هم خودش قربانی شود، گفت: تیم و باشگاه را قربانی کردند عیبی ندارد، بگذارید من هم قربانی شوم. ما سالم‌ترین باشگاه هستیم، یک ریال به کسی بدهی نداریم و هیچ فردی که اتهام دلالی داشته باشد در باشگاه ما حضور ندارد و پایش به باشگاه ما باز نشده است. سالم‌ترین بازیکنان را به باشگاه جذب کردیم، باید باشگاه و من مورد تشویق قرار بگیرم. اگر دوست دارند ما هم تغییر رفتار بدهیم و آن طور شویم، قراردادهایمان را واضح و روشن به همه نشان داده‌ایم، هیچ شکایتی از ما در کمیته انضباطی نیست. آقای حسن‌زاده این کارنامه جای تشویق دارد. به جای ما با داور برخورد کنید که چرا به این شکل قضاوت کرد.

وی تأکید کرد: چرا حق تیم شهرستانی را خوردید. من حرف حق را زدم باز هم می‌گویم داوری بد نبود بلکه افتضاح بود. آقای حسن‌زاده همیشه می‌گفتید من از سالم‌ترین مربیان هستم و باید در فوتبال بمانم، من همان ویسی‌ام چرا همان صحبت‌ها را می‌کنید.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که باید سوشا مکانی در دقیقه 21 اخراج می‌شد، عنوان کرد: کمک داور مقابل داور وسط ایستاده بود و اول به داور نگاه کرد تا ببیند پرچم بزند یا نه و این کار را انجام نداد سپس کمک داور طرف مقابل می‌توانست در سمت دیگر زمین پنالتی بگیرد، چرا این کار را نکرد؟ شما به عکس داور نگاه کنید، او پشت بازیکن قرار دارد و اصلا صحنه را نمی‌بیند. دید بازیکن پرسپولیس به زمین افتاده و اعلام پنالتی کرد تازه کمک‌ داور پرچم زد و به سود ما پنالتی گرفت. اما وقتی دید داور روی نقطه پنالتی آمده است او هم تصمیم داور را تأیید کرد. این اتفاقات چه دلیلی دارد؟ ما 4 جوان را به تیم آوردیم و تلاش می‌کنند، چرا باید این اتفاقات بیفتد. اگر اشتباه در صحنه اوت، کرنر یا هندی باشد قابل قبول است اما داور 7 سوت معنی‌دار زد. از حسن‌زاده انتظار زیادی دارم. شما که قاضی و مکه رفته هستید باید این مسائل را بررسی کنید. من همان فردی هستم که بارها از من تعریف کردید. اجازه بدهید از حقم دفاع کنم یک بار هم از داور بپرسید که چرا حق یک تیم را خوردید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)