سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال از سه موقعیت گلزنی که داشت دو گل زد.

فارس، عبدالله‌ ویسی پس از شکست برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی را هر دو تیم نمایش گذاشتند هرچند خطر زیادی روی دروازه هر دو تیم خلق نشد. ما تا محوطه جریمه حریف خوب پیش می‌رفتیم اما نتوانستیم ضربه نهایی را وارد کنیم. استقلال سه موقعیت داشت که دو گل زد. بازی لذت بخشی بود و به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

وی در مورد آنالیزش از این بازی، گفت: هیچ وقت برای حداقل امتیاز بازی نمی‌کنیم. ما همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم اما استحکام دروازه‌مان را بیشتر کردیم تا حریف کمتر خطرساز شود. اگر تیمی بخواهد برای مساوی بازی کند. نمایش دیگری ارایه می‌دهد که تماشاگران لذت نبرند اما ما نمی‌خواستیم دفاعی بازی کنیم.

سرمربی پیکان در مورد تعویض اول خود و اینکه پیکان بعد از آن بد بازی کرد، گفت: مهم تعویض نیست مهم این است که آن لحظه گل خوردیم. بعد از گل اول خیلی سخت بود که بخواهیم گل را جبران کنیم. از بازیکنان راضی هستم، تمام تلاششان را به کار گرفتند و کاری که خواستم را انجام دادند اما متاسفانه گل خوردیم و باختیم.

وی ادامه داد: نیم فصل در تمام دنیا برای پوشش ضعف‌هاست و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. بازیکنانی به تیم ما اضافه می‌شوند. پیکان در نیم فصل دوم تیم بهتری خواهد شد. ساختارمان و دفاع‌مان را سامان می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)